Har dit barn arvet din/din mands stritøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Heheh .. Jeg tænkte faktisk meget over det da jeg var gravid ..

Jeg har slet ikke haft tænkt over det endnu (er også kun 8+3) men så i nat havde jeg, ja nærmest et marridt om at jeg fødte og ud kom der et lille barn med de største flyveøre.. Jeg blev så bange! Så har selvfølgelig ikke kunne lade være med at tænke på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke haft tænkt over det endnu (er også kun 8+3) men så i nat havde jeg, ja nærmest et marridt om at jeg fødte og ud kom der et lille barn med de største flyveøre.. Jeg blev så bange! Så har selvfølgelig ikke kunne lade være med at tænke på det

Hahah .. Ej det tror jeg nu ikke du skal frygte
De blir ikke født med kæmpe stritører  

Anmeld

22. marts 2012

millesofie

Anonym skriver:

Mig lave afstemning?! Nu syntes jeg du forlasnger lidt af mig aner ikke hvordan man gør! hehe

men ja vi arver vel alle noget vi ikk altid er lige tilfredse med og sådan er det jo! Havde bare sådan en mærkelig drøm i nat med at jeg fødte og ud kom et lille barn med kæææmpe stritøre.. Så blev helt bange.. haha

hi hi ja det kan jo gøre en hver nærvøs

men afstemning er ikke svært, når du opretter et nyt emne / debat (li'som du har gjort her) så er der (inden du trykker opret debat) et felt ude i siden hvor man kan tilføje billeder og video.. men der står også opret en afstemning  prøv det, det kan højest gå galt

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hahah .. Ej det tror jeg nu ikke du skal frygte
De blir ikke født med kæmpe stritører  

Håber altså du har ret!! Og har h*n stritøre går det jo også - hovedsagen er der kommer et fint lille rask barn ud!

Anmeld

22. marts 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Okay så spørger jeg lige dumt Man kan måske ikke se det lige fra starten af om de har det eller ej?

Og lidt strit gør heller ikke noget

*Har lige kigget på nogle billeder af Silas fra januar og februar sidste år  og der kan man faktisk godt se at han har lidt stritøre. Så jo man kan vel egentligt godt se det i starten Det er bare ikke noget vi har tænkt over før nu hvor han er over et år gammel

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

hi hi ja det kan jo gøre en hver nærvøs

men afstemning er ikke svært, når du opretter et nyt emne / debat (li'som du har gjort her) så er der (inden du trykker opret debat) et felt ude i siden hvor man kan tilføje billeder og video.. men der står også opret en afstemning  prøv det, det kan højest gå galt

Haha ja galt kan det gå  Det kunne være jeg skulle prøve at lege med det en dag!

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

*Har lige kigget på nogle billeder af Silas fra januar og februar sidste år  og der kan man faktisk godt se at han har lidt stritøre. Så jo man kan vel egentligt godt se det i starten Det er bare ikke noget vi har tænkt over før nu hvor han er over et år gammel

Nej men det da kun godt hvis man ikke rigtig lægger mærke til det.. Men hvem ved måske ændre jeg helt holdning hvis jeg selv kommer til at stå med et barn i armene med lidt stritøre.. Det kan jo kun tiden vise

Anmeld

22. marts 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg kom sådan til at tænke på hvor stor sandsynlighed der egentlig er for at vores barn måske arve mine stritøre!

Så derfor vil jeg høre jer, har jeres børn arvet jeres stritøre eller gik de udenom? Håber der er nogle der kan hjælpe mig for syntes ikke jeg kan finde noget om det på nettet!

Da vores datter blev født sag hendes øre pænt til hovedet men jo ældre hun blev begyndte de af stritte lidt, desværre.. Det er ikke meget men man kan se det og især fordi hun ikke rigtig har noget hår

Anmeld

22. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg kom sådan til at tænke på hvor stor sandsynlighed der egentlig er for at vores barn måske arve mine stritøre!

Så derfor vil jeg høre jer, har jeres børn arvet jeres stritøre eller gik de udenom? Håber der er nogle der kan hjælpe mig for syntes ikke jeg kan finde noget om det på nettet!

Her har mi mand lidt stritøre, men det har vores datter ikke...

Anmeld

22. marts 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hvor fedt for dig! Jeg gad også bare SÅ godt de havde lavet et ordentlig stykke arbejde den gang, hvor ville det være fedt at kunne sætte håret op bag ved ørene, nu skal håret dække hele tiden

Nej der er selvfølgelig ingen grund til at smide dme i narkose unødvendigt!

Det forstår jeg godt 

Lige præcis  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.