Har dit barn arvet din/din mands stritøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.504 visninger
42 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg kom sådan til at tænke på hvor stor sandsynlighed der egentlig er for at vores barn måske arve mine stritøre!

Så derfor vil jeg høre jer, har jeres børn arvet jeres stritøre eller gik de udenom? Håber der er nogle der kan hjælpe mig for syntes ikke jeg kan finde noget om det på nettet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

B&J

min kæreste har lidt mere strit øre ind mig og mine sidder rimelig til ved hovede... og vores søn har fået min kærestes øre... men ja vores dreng er vist halv om halv af os

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

min kæreste har lidt mere strit øre ind mig og mine sidder rimelig til ved hovede... og vores søn har fået min kærestes øre... men ja vores dreng er vist halv om halv af os

Okay, men er det slemt? gad bare godt at vide om det altid er arveligt eller om det godt kan ske vores barn får min kærestes øre?

Jeg har bare ALTID været så ked af mine øre og syntes det har sat mange begrænsninger i forhold til at kunne få håret smart sat op osv. så håber virkelig ikke den bette får det

Anmeld

22. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Okay, men er det slemt? gad bare godt at vide om det altid er arveligt eller om det godt kan ske vores barn får min kærestes øre?

Jeg har bare ALTID været så ked af mine øre og syntes det har sat mange begrænsninger i forhold til at kunne få håret smart sat op osv. så håber virkelig ikke den bette får det

nej min dreng har flotte øre...

men du kan jo altid få syget dem ind på dit barn hvis det er så slemt men det er jo slet ikke sikkert det får dine øre

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej min dreng har flotte øre...

men du kan jo altid få syget dem ind på dit barn hvis det er så slemt men det er jo slet ikke sikkert det får dine øre

Nå det var godt

Ja og jeg har også besluttet at får jeg et barn med stritøre så skal de op. så snart det er muligt for h*n skal ikke bøvle og have det sådan som jeg har haft det.. Men håber altså du har ret i h*n ikke nødvendigvis behøver få mine øre!

Anmeld

22. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Nå det var godt

Ja og jeg har også besluttet at får jeg et barn med stritøre så skal de op. så snart det er muligt for h*n skal ikke bøvle og have det sådan som jeg har haft det.. Men håber altså du har ret i h*n ikke nødvendigvis behøver få mine øre!

jamen det er jo heller ikke sikkert det får nogle af jeres øre...

mig og mine 3 søskende har alle fået vores bedstemors højte og ikke vores mor og far

Anmeld

22. marts 2012

celkt

JA!! - det kan man roligt sige. Både min søn og min datter har arvet deres fars stritører. Det må åbenbart være et ret dominerende gen...

Hvor det ikke betyder så meget for min datter, da hun har hår til at skjule dem, så er de mere karekteristiske for asbjørn. Men han bliver ikke drillet, og de er da heller ikke helt ekstreme, så vi regner med at det går...

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det er jo heller ikke sikkert det får nogle af jeres øre...

mig og mine 3 søskende har alle fået vores bedstemors højte og ikke vores mor og far

Nej du har måske ret.. Kan jo håbe det lige springer et led over for syntes nu ikke mine forældre har det! Så kan være jeg er et engangs tilfælde.. hehe

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

JA!! - det kan man roligt sige. Både min søn og min datter har arvet deres fars stritører. Det må åbenbart være et ret dominerende gen...

Hvor det ikke betyder så meget for min datter, da hun har hår til at skjule dem, så er de mere karekteristiske for asbjørn. Men han bliver ikke drillet, og de er da heller ikke helt ekstreme, så vi regner med at det går...

Det er grov det er så voldsomt et gen!!

Men dejligt det endnu ikke har fået en negativ betydning for dine børn, for det syntes jeg er lidt synd! Men ja man kan jo som pige få langt hår der kan dække og det har jeg også men har altid fundet mig tilfreds med mine øre og har været så ked af jeg ikke kunne sætte håret som de andre piger!

Anmeld

22. marts 2012

MyLove E

Min søn har strit øre. Men hverken min mand eller jeg har stritøre . Men kom en da til at se min lille søster og hun har strit øre. Havde aldrig rigtig set det får:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.