Har dit barn arvet din/din mands stritøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Tulle28

Anonym skriver:

Okay, men er det slemt? gad bare godt at vide om det altid er arveligt eller om det godt kan ske vores barn får min kærestes øre?

Jeg har bare ALTID været så ked af mine øre og syntes det har sat mange begrænsninger i forhold til at kunne få håret smart sat op osv. så håber virkelig ikke den bette får det

Hvis du er så ked af det så tal med din læge om ikke det er muligt at få dem opereret? Det gjorde jeg (og de var ikke de værste i verden, men de gik mig på) og en måned senere blev jeg opereret.Min datter har ikke arvet mine stritører, de sidder fint ind til hovedet:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Min søn har mine øre, hvor det ene stritter mere end det andet, og jeg fik syet mine ind da jeg var 15 og man kan ikk se jeg har haft stritører medmindre man kigge bageved og folder ørene, der er et ar på hver

Hvis min søns bliver helt som mine så vil jeg tilbyde ham at få dem syet ind, men synes det skal være hans valg ligesom det for mig var mit valg

Hvor dejligt for dig man ikke kan se det på dig - for det kan man stadig ved mig selvom jeg også har fået mine syet ind

Men super fin holdning til det!!

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Hvis du er så ked af det så tal med din læge om ikke det er muligt at få dem opereret? Det gjorde jeg (og de var ikke de værste i verden, men de gik mig på) og en måned senere blev jeg opereret.Min datter har ikke arvet mine stritører, de sidder fint ind til hovedet:-)

Ja men er blevet opereret for det engang men syntes ikke det er blevet meget bedre Og syntes ikke jeg orker at skulle bøvle med den klud om hovedet en uge igen hvis det alligevel ikke bliver bedre!

Men deeejligt at høre din datter ikke har fået dem trods du har

Anmeld

22. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg kom sådan til at tænke på hvor stor sandsynlighed der egentlig er for at vores barn måske arve mine stritøre!

Så derfor vil jeg høre jer, har jeres børn arvet jeres stritøre eller gik de udenom? Håber der er nogle der kan hjælpe mig for syntes ikke jeg kan finde noget om det på nettet!

Nix .. Han har ikke arvet mine stritører ..

Han ligner sin far hele vejen igennem

Anmeld

22. marts 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hvor dejligt for dig man ikke kan se det på dig - for det kan man stadig ved mig selvom jeg også har fået mine syet ind

Men super fin holdning til det!!

Ej øv :/

Ja fik fjernet mandler for 14 dage siden og lægen kunne se i mine papirer jeg havde været i narkose da jeg fik dem syet ind, men hun kunne ikk se de var syet ind, så det synes hun var flot kirurg arbejde

Tak , han skulle jo gerne selv ville det, og hvis han ikk har problem med sine ører så er der jo ikk grund til at skulle i narkose

Anmeld

22. marts 2012

millesofie

lav en afstemning

men synes at det er meget tit at børnene arver stitøre desværre

men synes også det er mega cute

hvad mer ærgeligt er at min datter har arvet mit kæmpe overbid  men også min hårpragt

men alle ser jo forskelligt på deres "fejl" eller hvad man vil kalde det

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nix .. Han har ikke arvet mine stritører ..

Han ligner sin far hele vejen igennem

Der håber jeg altså også lidt min lille mus vil tage faderens øre

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Ej øv :/

Ja fik fjernet mandler for 14 dage siden og lægen kunne se i mine papirer jeg havde været i narkose da jeg fik dem syet ind, men hun kunne ikk se de var syet ind, så det synes hun var flot kirurg arbejde

Tak , han skulle jo gerne selv ville det, og hvis han ikk har problem med sine ører så er der jo ikk grund til at skulle i narkose

Hvor fedt for dig! Jeg gad også bare SÅ godt de havde lavet et ordentlig stykke arbejde den gang, hvor ville det være fedt at kunne sætte håret op bag ved ørene, nu skal håret dække hele tiden

Nej der er selvfølgelig ingen grund til at smide dme i narkose unødvendigt!

Anmeld

22. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Der håber jeg altså også lidt min lille mus vil tage faderens øre

Heheh .. Jeg tænkte faktisk meget over det da jeg var gravid ..

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

lav en afstemning

men synes at det er meget tit at børnene arver stitøre desværre

men synes også det er mega cute

hvad mer ærgeligt er at min datter har arvet mit kæmpe overbid  men også min hårpragt

men alle ser jo forskelligt på deres "fejl" eller hvad man vil kalde det

Mig lave afstemning?! Nu syntes jeg du forlasnger lidt af mig aner ikke hvordan man gør! hehe

men ja vi arver vel alle noget vi ikk altid er lige tilfredse med og sådan er det jo! Havde bare sådan en mærkelig drøm i nat med at jeg fødte og ud kom et lille barn med kæææmpe stritøre.. Så blev helt bange.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.