Bækkenløsning hjælp:...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Tulle28

Laver du øvelser for ryggen/maven/lænden? Det hjalp mig i min sidste graviditet, havde ondt i uge 9-13/14 ca., men efter jeg begyndte på øvelserne gik det i sig selv og jeg mærkede intet resten af min graviditet. Er 17+3 nu og har haft ondt den sidste måned, men efter jeg er begyndt at lave øvelserne hver aften, kan jeg mærke smerterne bliver mindre for hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

l.kjoeller

Køb et bækkenlagen. det har hjulpet mig og kan godt betale sig når du har så langt igen.

Anmeld

22. marts 2012

babymus77

Tulle28 skriver:

Laver du øvelser for ryggen/maven/lænden? Det hjalp mig i min sidste graviditet, havde ondt i uge 9-13/14 ca., men efter jeg begyndte på øvelserne gik det i sig selv og jeg mærkede intet resten af min graviditet. Er 17+3 nu og har haft ondt den sidste måned, men efter jeg er begyndt at lave øvelserne hver aften, kan jeg mærke smerterne bliver mindre for hver dag.

Nej har jeg ikke gjort!! Har fået et bælte i dag, skønt!!! Og så har jeg bestilt tid til graviditets massage;-) Glæder jeg mig til;-)

Anmeld

22. marts 2012

Tulle28

babymus77 skriver:

Nej har jeg ikke gjort!! Har fået et bælte i dag, skønt!!! Og så har jeg bestilt tid til graviditets massage;-) Glæder jeg mig til;-)

Prøv det, tror du kan finde øvelser på Hvidovre hosp. hjemmeside... Det er ikke for sent, når du ikke er længere:-)

Anmeld

22. marts 2012

babymus77

Tulle28 skriver:

Prøv det, tror du kan finde øvelser på Hvidovre hosp. hjemmeside... Det er ikke for sent, når du ikke er længere:-)

Oki vil jeg prøve:-) nej er kun 22+2 :-)

Anmeld

22. marts 2012

marloutti

babymus77 skriver:

Ja så går den nok ikke længere:-( har nu haft ondt i min lænd de sidste par mdr... Det er nu siden mandag kun taget til:-( Jeg blev for 3 uger siden deltidssygemeldt så jeg kun skulle arb 3 gange i ugen... Hvilket jeg så åbenbart heller ikke kan klare:-( øvvvv føler mig sku helt som en fiasko at det bare tager til, og jeg ikke kan gøre noget...... Det jeg mærker der hjælper er ro ro ro, hvad har i andre haft gode erfaringer med???? Trænger til nogle gode råd og et cyber knus..... Bette manden bevæger sig heldigvis i mavsen og mærker intet til mors avv avv i lænd:-).

Masser af knus herfra....  

Uh, jeg håber, du kan få lov til at passe på dig selv.... Jeg havde desværre nogle dumme læger, en mand og en kvinde, som var enige om at bækkenløsning bestemt ikke var nogen grund til at blive sygemeldt!!! Mit var allerede slemt i uge 15, men de mente jeg bare skulle klø på! Jeg fortalte dem selvfølgelig, mit arbejde var enormt hårdt fysisk(bygningsmaler), men det var de bedøvende ligeglade med!! Nu var lægen jo ikke et socialkontor og de skulle slet ikke tage mit arbejde i betragtning; de skulle kun se det fra et lægeligt aspekt!!!! Great! Prøv at gæt om jeg gik stortudende derfra!!!  Og jeg var der efterfølgende et par gange, da jeg fik mere og mere ondt, men de var stadig ligeglade! Da jeg var i uge 27 var jeg inde ved en tredje læge, som med det samme kunne se, den var helt gal!!! Så han sygemeldte mig heldigvis.... Men det var bare for sent.... Jeg kunne stort set ikke gå på det tidspunkt, og det blev ikke ret meget bedre før jeg havde født... Desværre bøvler jeg stadig med det... Ondt i haleben og skamben og jeg får voldsomme smæld i bækkenet, når jeg ligger ned og skal vende mig eller rejse mig op... Surt show...

Aj, undskyld, den lange smøre.... Men lov mig at du gør alt hvad du kan for at passe på dig selv og din krop. Den skal holde i mange år.... Hvis jeg kunne ændre noget, ville jeg have skiftet læge tidligt i forløbet... Men hvem ved om det havde ændret noget?...

Al mulig held og lykke herfra.... 

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Update; så gik den ikke længere, er blevet sygemeldt resten af tiden ud:-( men når alt kommer til alt er det Nok godt nok!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.