jeg blev sygemeldt i uge 15+2 
og det var bestemt ikke sjovt... kender godt følelsen af fiasko... men mit bedste råd er lyt til din krop... for det bliver kun værer...
prøv et trukanter bælte (ved ik om det staves sådan) men det støtter godt op... du må endelig ikke bruge det hele dagen da dine muskler så bliver mere slappe og det derfor kommer til at gøre mere ondt...
du kan også prøve varmtvands bassin... det lindre smerterne rigitg godt for mig...
men det bedste jeg har gjort for mig selv... det er at gå til fysioterapeut... og det er vigtigt at det er en der er uddannet i at tage sig af gravide med bækkenproblemer... det hedder vist gynekologisk opstratorisk et eller andet... (kan ik helt huske det og det af det jeg kan huske er sikker stavet forkert...)
den fys jeg går hos har givet mig øvelser og lidt massage fordi musklerne er super spændte når man går og har ondt hele tiden... jeg kan mærke at jeg kan mere og mere og øvelses bevægelserne bliver også stører og stører og jeg har ikke lige så ondt mere... det er rigtig dejligt 
og i næste uge skal jeg starte til vandgymnastik... i varmtvands bassin... med speciel fokus på at stramme op i rygmuskler og bækken muskler
det glæder jeg mig til...
Anmeld