Bækkenløsning hjælp:...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Ma-lu

babymus77 skriver:

Tak søde;-) Ja det er sku ikke bedre.. Måtte stå op i nat:-( men det kender du jo alt til!!!:-). Jeg ska til læge på tirsdag igen igen, føler mig sku snart som en hypokonder at rende der konstant...:-(. Ja jeg tror også det er nu jeg skal gå fra for det ikke bliver for slemt!!!! Nyd det gode vejr, og pas på dig selv søde

Men det er du IKKE.! Kender det.. 

Især for Rasmus synes jeg det lidt svært at forstå, kan godt få følelsen a han synes jeg pylder, men det gør s**** ondt..!! 

Men mændene i hans familie erboheme hårde bananer

Så du stopper bare mens du stadig kan stå og klare det derhjemme , mit er blevet lidt bedre efter jeg ik arbejder , nok fordi jeg kan stoppe når jeg vil og er for træt.. Men det blir selvfølgelig også værre med tiden eftersom alt blir tungere  

Vi snakkes, god dag.. Knus....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Kløver

Ja så går den nok ikke længere:-( har nu haft ondt i min lænd de sidste par mdr... Det er nu siden mandag kun taget til:-( Jeg blev for 3 uger siden deltidssygemeldt så jeg kun skulle arb 3 gange i ugen... Hvilket jeg så åbenbart heller ikke kan klare:-( øvvvv føler mig sku helt som en fiasko at det bare tager til, og jeg ikke kan gøre noget...... Det jeg mærker der hjælper er ro ro ro, hvad har i andre haft gode erfaringer med???? Trænger til nogle gode råd og et cyber knus..... Bette manden bevæger sig heldigvis i mavsen og mærker intet til mors avv avv i lænd:-).

Vaermtvandsbassin i svømmehallen, små gåture, for lidt er skidt for meget er også skidt, så man skal mærke efter det ikke bliver for meget, men synes at selvom det gjorde ondt, så hjalp det på sigt med de små ture, så længe det ikke gjorde for ondt, og har denne gang været skønt at have en barnevogn at støtte til, under gåturene og så hvile som du selv beskriver

støvsugning, tunge luft osv er no go, og prøve at gøre tingene med benene samlet, feks når man stiger ud af bilen

Anmeld

22. marts 2012

Kay

jeg blev sygemeldt i uge 15+2

og det var bestemt ikke sjovt... kender godt følelsen af fiasko... men mit bedste råd er lyt til din krop... for det bliver kun værer...

prøv et trukanter bælte (ved ik om det staves sådan) men det støtter godt op... du må endelig ikke bruge det hele dagen da dine muskler så bliver mere slappe og det derfor kommer til at gøre mere ondt...

du kan også prøve varmtvands bassin... det lindre smerterne rigitg godt for mig...

men det bedste jeg har gjort for mig selv... det er at gå til fysioterapeut... og det er vigtigt at det er en der er uddannet i at tage sig af gravide med bækkenproblemer... det hedder vist gynekologisk opstratorisk et eller andet... (kan ik helt huske det og det af det jeg kan huske er sikker stavet forkert...)

den fys jeg går hos har givet mig øvelser og lidt massage fordi musklerne er super spændte når man går og har ondt hele tiden... jeg kan mærke at jeg kan mere og mere og øvelses bevægelserne bliver også stører og stører og jeg har ikke lige så ondt mere... det er rigtig dejligt

og i næste uge skal jeg starte til vandgymnastik... i varmtvands bassin... med speciel fokus på at stramme op i rygmuskler og bækken muskler det glæder jeg mig til...

Anmeld

22. marts 2012

babymus77

Maja84 skriver:

Vaermtvandsbassin i svømmehallen, små gåture, for lidt er skidt for meget er også skidt, så man skal mærke efter det ikke bliver for meget, men synes at selvom det gjorde ondt, så hjalp det på sigt med de små ture, så længe det ikke gjorde for ondt, og har denne gang været skønt at have en barnevogn at støtte til, under gåturene og så hvile som du selv beskriver

støvsugning, tunge luft osv er no go, og prøve at gøre tingene med benene samlet, feks når man stiger ud af bilen

Ja præcis går små ture, jeg er a type en der normalt sidder stille kl 20.30 om aftenen:-) Ellers er jeg i gang!! Så det er faktisk hård kost for mig ikke at kunne drøne afsted!! :-) Ja kunne forestille en barnevogn var god støtte, kunne tage min med ud at gå griner, så tror folk først at det rabler hehe;-)

Anmeld

22. marts 2012

babymus77

Kay skriver:

jeg blev sygemeldt i uge 15+2

og det var bestemt ikke sjovt... kender godt følelsen af fiasko... men mit bedste råd er lyt til din krop... for det bliver kun værer...

prøv et trukanter bælte (ved ik om det staves sådan) men det støtter godt op... du må endelig ikke bruge det hele dagen da dine muskler så bliver mere slappe og det derfor kommer til at gøre mere ondt...

du kan også prøve varmtvands bassin... det lindre smerterne rigitg godt for mig...

men det bedste jeg har gjort for mig selv... det er at gå til fysioterapeut... og det er vigtigt at det er en der er uddannet i at tage sig af gravide med bækkenproblemer... det hedder vist gynekologisk opstratorisk et eller andet... (kan ik helt huske det og det af det jeg kan huske er sikker stavet forkert...)

den fys jeg går hos har givet mig øvelser og lidt massage fordi musklerne er super spændte når man går og har ondt hele tiden... jeg kan mærke at jeg kan mere og mere og øvelses bevægelserne bliver også stører og stører og jeg har ikke lige så ondt mere... det er rigtig dejligt

og i næste uge skal jeg starte til vandgymnastik... i varmtvands bassin... med speciel fokus på at stramme op i rygmuskler og bækken muskler det glæder jeg mig til...

Uhh det var også tideligt du måtte give op!!! Jeg mærkede mit alleredeni uge 12.... Men kunne også være homoner dengang:-) så er det så kun blevet til den mindre gode side:-) Jeg skal til læge tirsdag og vil prøve at spørge til fys!! Jeg har lige været i banken, tænk blev overhalet af en ældre dame med rolator griner;-) Ja sådan er det nok bare når det er små skridt i snegle fart:-)

Anmeld

22. marts 2012

Kay

babymus77 skriver:

Uhh det var også tideligt du måtte give op!!! Jeg mærkede mit alleredeni uge 12.... Men kunne også være homoner dengang:-) så er det så kun blevet til den mindre gode side:-) Jeg skal til læge tirsdag og vil prøve at spørge til fys!! Jeg har lige været i banken, tænk blev overhalet af en ældre dame med rolator griner;-) Ja sådan er det nok bare når det er små skridt i snegle fart:-)

jeg er så også hybermobil i nedderste del af kroppen... så det har gjort mit værer... jeg ærkede allerede mit så smot i uge 7+ men bed smerterne i mig så længe jeg kunne...

græd hver aften jeg kom hjem fra arbejde de 2 sidste uger... det var først da jeg fik afvide at det kunne give varrige men hvis jeg blev ved på den måde at jeg tænkte mig om... og selvom det var svært... ved jeg hver dag at det var den rigtige beslutning...

og ja... jeg bliver også overhalet af gamle mennesker og går nogle dage jo nærmest og valdre...  men du skal passe på dig selv nu...

Anmeld

22. marts 2012

Charlotte85

babymus77 skriver:

Åhh Guds så er du ligesom mig:-( åhh syns du ikke at tiden virker lang nu!?? Jeg håber jeg bliver helt sygemeldt tirsdag hvor jeg skal til læge, da jeg bare ikke magter de smerter.... Jeg sidder mig meget ned i løbet af dagen, og går små ture... Kan ikke holde til så meget:-( Tager bitte småSkridt og så går det... Prøver også med varme pude, overvejer at finde en massør som giver graviditets massage på lænd.. Bare for velvære!! Prøver at spørge min læge tirsdag om en henvisning til fys som så kan give mig et bælte!!! Ønsker dig rigtig god bedring!!!! ;-)

Jo jeg synes tiden bliver enormt lang. Havde virkelig håbet jeg kunne ha forsat på job de sidste 5 uger. Men med de smerter jeg har nu, virker det bare helt uoverskuleigt.

Synes omvendt også at tiden går virkelig langsomt herhjemme. Der er jo laaaang tid til babyen kommer.

Anmeld

22. marts 2012

Kløver

babymus77 skriver:

Ja præcis går små ture, jeg er a type en der normalt sidder stille kl 20.30 om aftenen:-) Ellers er jeg i gang!! Så det er faktisk hård kost for mig ikke at kunne drøne afsted!! :-) Ja kunne forestille en barnevogn var god støtte, kunne tage min med ud at gå griner, så tror folk først at det rabler hehe;-)

Jeg gør det nogengange selvom min søn ikke er med, og folk kan ikke se forskel om han ligger der eller ej ;-)

Anmeld

22. marts 2012

morbibi

babymus77 skriver:

Åhh ja et glide stykke:-) hvor findes de?? Evt en pose?? Hjælper de bælter????

Et satin lagen er et fint glidestykke, både derhjemme og i bilen. Hav aldrig benene over kors, men gerne et bælte omkring dine ben, når du sidder, for ellers er det svært at slappe 100% af, uden benene glider fra hinanden. Men læg den, det er nok bedst
Min erfaring er, at det er værst foran ved symfysen. Selvfølgelig gør det også ondt i lænd osv, men tager du ikke hensyn og symfysen begynder at gå af led, så er du sg ude at skide
Sid ikke for længe af gangen, så hellere lægge ned. Jeg har også de dersens specielle kæmpe store støttetrusser og de er gode mens de er på, men besværlige at trække op og ned gg.

Anmeld

22. marts 2012

babymus77

morbibi skriver:

Et satin lagen er et fint glidestykke, både derhjemme og i bilen. Hav aldrig benene over kors, men gerne et bælte omkring dine ben, når du sidder, for ellers er det svært at slappe 100% af, uden benene glider fra hinanden. Men læg den, det er nok bedst
Min erfaring er, at det er værst foran ved symfysen. Selvfølgelig gør det også ondt i lænd osv, men tager du ikke hensyn og symfysen begynder at gå af led, så er du sg ude at skide
Sid ikke for længe af gangen, så hellere lægge ned. Jeg har også de dersens specielle kæmpe store støttetrusser og de er gode mens de er på, men besværlige at trække op og ned gg.

Jeg har heldigvis intet foran kun bagtil:-)) og jeg slapper a så meget jeg kan:-) så håber vi det hjælper:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.