Få barn med sin ex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Kan godt forstå dine tanker
Synes også det er en svær beslutning men har det også på den anden side af vis jeg vælger af få den med min ex som jeg ved står der 100% og er den sammen far som min søn har så skal jeg jo kun dele med den samme far
Men det er også kun noget vi har snakket om

men det er jo ligesom hvis man fx bliver gravid ved et engangsknald og vælger at beholde barnet men ikke er sammen med faren til barnet, der ved man jo også på forhånd at man skal dele sit barn(hvis faren vil stå ved barnet) - her der ved du bare på forhånd at han er en skide god far, og at i har et godt samarbejde og forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg har en veninde der har gjort næsten det samme, og hun er bare SÅ glad for deres valg. Den yngste er i dag 6 år. Hun har ikke nogen kæreste og har faktisk ikke haft det siden de gik fra hinanden, men som hun siger: Jeg har rigeligt i mit liv. Jeg har fået de to børn jeg ønsker, og når der er mere tid og overskud i mit liv, så vil jeg gerne have en mand/kæreste igen, men ikke lige nu.

Hun er lykkelig over ikke at 'skulle' ud og finde en mand, bare for at kunne gør den ældste til storesøster. Det gør også mange ting lettere, at de to børn faktisk har den samme far. For dem har det været en rigtig god beslutning. (forløbet var dog lidt anderledes end jeres, men ikke meget)

Hvor dejligt af høre
Jeg har det sådan af jeg ved hvad jeg får og skal ikke ud og finde mand som viser sig måske ikke være den bedste
så skal jeg kun dele med en mand og det kan jo være drømme manden drukker op men så må vi tage den til den tid

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men det er jo ligesom hvis man fx bliver gravid ved et engangsknald og vælger at beholde barnet men ikke er sammen med faren til barnet, der ved man jo også på forhånd at man skal dele sit barn(hvis faren vil stå ved barnet) - her der ved du bare på forhånd at han er en skide god far, og at i har et godt samarbejde og forhold

Ja nemlig her ved jeg 100% hvad jeg får og han er en rigtig dejlig far og har en skøn familie det kan man jo nemlig ikke vide når man får en "upser" i byen
Og ved han står der 100% og ikke smutter midt i det hele

Anmeld

21. marts 2012

Fenja09

Jeg synes bestemt at i skal gøre det, hvis det er hvad i begge ønsker! I skal ikke tænke på, hvad andre synes om det - kun hvad i selv synes, da det er jeres liv og jeres beslutning. Når det er en fælles beslutning mellem to voksne mennesker, ser jeg ikke noget problem i det. I ved begge hvad i går ind til og kender hinanden, så GO FOR IT!

/Fenja

Anmeld

21. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hejsa i skønne kvinder
Vælger at være anonym da man aldrig ved hvem der lure og disse tanker har vi kun snakket om ind til vider
Hvad er jeres mening med af få et barn med sin ex alsår få et barn efter man er gået fra hinanden
Lige en forklaring min søns far og jeg gik fra hinanden for 2 år siden fordi vi faktisk til sidst var 2 gode venner der boede sammen og der ikke var flere kæreste følser i det
Vi har en dreng sammen på 4 år og vi er stadig meget gode venner eller han er min tættes ven og vi har kendt hinanden i 10 år og har et rigtig godt samme arbejde
Vi begge vil meget gerne havde en til snart og har snakket lidt frem og tilbage om det om af få en sammen igen uden af finde sammen
Han er ingen tvivl en rigtig god far og de veninder jeg har snakket med om det syndes det er meget voksen og syndes vi skal springe ud i det men kan ikke lige lade vær med og tænke meget over det om hvad andre vil sige og om det er en god ide og om det er skrukheden der taler
Ingen tvivl jeg ønsker på ingen måde min dreng skal være enebarn og havde også fået en til for et par år siden vis det havde stået til mig
Knus Den lidt mærkelige

Jeg synes det lyder som en dejlig idè.. Og tænk sig- I vil jo få to børn der er biologise! Og med det, kan de jo altid være sammen. Aldrig skilt ad.. Dejlig...

Anmeld

21. marts 2012

Lisbeth P

Hvis han er en god far og han er der 100 % kan jeg ikke se, hvad der skulle være galt i det.

Det er selvfølgelig en stor beslutning og kan godt forstå du vil have andres mening. Held og lykke!

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvor er det dejligt med så positive tilbage meldinger
Så følger man sig ikke helt mærkelig og at det bare er en tosset ide
Veninder siger jo vi bare skal gøre det men havde også den tanke af de skulle sige det for af stødte mig men det er dejligt af folk ude fra også er positive ved det så der skal ihver fald snakkes en del mere om det

Anmeld

21. marts 2012

aarhusmor

Det valgte min store bror og hans x at gøre, og nu er børnene ret store og det går stadig godt, så jeg vil også sige at det er ok!

Anmeld

21. marts 2012

Dot D

Jeg synes, det er en fantastisk idé.. Når nu I kan godt sammen, så er det da en god løsning, så jeres børn har samme forældre.

Så jeg siger, go for it

Anmeld

22. marts 2012

lille-fisen

Har ikke hørt om nogen der har gjort det før - men tænker sikke en god ide! 

Det er da super med et par forældre i jeres situation som kan så godt sammen. Jeg tænker også at sitautionen minder meget om den med et donorbarn eller måske den hvor to homoseksuelle par får barn sammen.

Min pointe er, så længe begge sider ønsker det og er comitted - så lyder det da ideelt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.