Få barn med sin ex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.051 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

Hejsa i skønne kvinder
Vælger at være anonym da man aldrig ved hvem der lure og disse tanker har vi kun snakket om ind til vider
Hvad er jeres mening med af få et barn med sin ex alsår få et barn efter man er gået fra hinanden
Lige en forklaring min søns far og jeg gik fra hinanden for 2 år siden fordi vi faktisk til sidst var 2 gode venner der boede sammen og der ikke var flere kæreste følser i det
Vi har en dreng sammen på 4 år og vi er stadig meget gode venner eller han er min tættes ven og vi har kendt hinanden i 10 år og har et rigtig godt samme arbejde
Vi begge vil meget gerne havde en til snart og har snakket lidt frem og tilbage om det om af få en sammen igen uden af finde sammen
Han er ingen tvivl en rigtig god far og de veninder jeg har snakket med om det syndes det er meget voksen og syndes vi skal springe ud i det men kan ikke lige lade vær med og tænke meget over det om hvad andre vil sige og om det er en god ide og om det er skrukheden der taler
Ingen tvivl jeg ønsker på ingen måde min dreng skal være enebarn og havde også fået en til for et par år siden vis det havde stået til mig
Knus Den lidt mærkelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

FrkZier

jeg tænker at på den ene side er det jo lidt ala at donorbarn - der kan man få et barn som single, hvilket jo er fantastisk kan lade sig gøre, så der er det jo bare fint..

på den anden side kan jeg ikke lade være med at være lidt skeptisk overfor det, fordi hvorfor dog vælge at få et barn man ved allerede nu man skal dele mellem sig?

-  bare mine tanker

Anmeld

21. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da det lyder som en ok ide! Hvis i mener det er det rette for jer, er det vel lige meget hva andre mener? Og jeres søn vil få en " rigtig" lillebror eller søster! Vh stine

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Hejsa i skønne kvinder
Vælger at være anonym da man aldrig ved hvem der lure og disse tanker har vi kun snakket om ind til vider
Hvad er jeres mening med af få et barn med sin ex alsår få et barn efter man er gået fra hinanden
Lige en forklaring min søns far og jeg gik fra hinanden for 2 år siden fordi vi faktisk til sidst var 2 gode venner der boede sammen og der ikke var flere kæreste følser i det
Vi har en dreng sammen på 4 år og vi er stadig meget gode venner eller han er min tættes ven og vi har kendt hinanden i 10 år og har et rigtig godt samme arbejde
Vi begge vil meget gerne havde en til snart og har snakket lidt frem og tilbage om det om af få en sammen igen uden af finde sammen
Han er ingen tvivl en rigtig god far og de veninder jeg har snakket med om det syndes det er meget voksen og syndes vi skal springe ud i det men kan ikke lige lade vær med og tænke meget over det om hvad andre vil sige og om det er en god ide og om det er skrukheden der taler
Ingen tvivl jeg ønsker på ingen måde min dreng skal være enebarn og havde også fået en til for et par år siden vis det havde stået til mig
Knus Den lidt mærkelige

Jeg kan ikke se at der sku være noget underligt i det, go for it

Anmeld

21. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hejsa i skønne kvinder
Knus Den lidt mærkelige

Synes det lyder som en super ide, når I begge er med på den

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan godt forstå dine tanker
Synes også det er en svær beslutning men har det også på den anden side af vis jeg vælger af få den med min ex som jeg ved står der 100% og er den sammen far som min søn har så skal jeg jo kun dele med den samme far
Men det er også kun noget vi har snakket om

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg kan ikke se at der sku være noget underligt i det, go for it

Tak
Følte bare lidt mærkelig fordi jeg ikke har hørt andre havde den ide

Anmeld

21. marts 2012

Mumto3

Jeg har en veninde der har gjort næsten det samme, og hun er bare SÅ glad for deres valg. Den yngste er i dag 6 år. Hun har ikke nogen kæreste og har faktisk ikke haft det siden de gik fra hinanden, men som hun siger: Jeg har rigeligt i mit liv. Jeg har fået de to børn jeg ønsker, og når der er mere tid og overskud i mit liv, så vil jeg gerne have en mand/kæreste igen, men ikke lige nu.

Hun er lykkelig over ikke at 'skulle' ud og finde en mand, bare for at kunne gør den ældste til storesøster. Det gør også mange ting lettere, at de to børn faktisk har den samme far. For dem har det været en rigtig god beslutning. (forløbet var dog lidt anderledes end jeres, men ikke meget)

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak

Jeg har nu hørt om det et par gange før. os fordi man netop ved at manden er en go far også har børnene samme far

Anmeld

21. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Tak

Ham der fra Robinson - tror han hedder Dan - han fik vist nummer 2 med sin ex og det var noget de aftalte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.