Hejsa i skønne kvinder

Vælger at være anonym da man aldrig ved hvem der lure og disse tanker har vi kun snakket om ind til vider

Hvad er jeres mening med af få et barn med sin ex alsår få et barn efter man er gået fra hinanden

Lige en forklaring min søns far og jeg gik fra hinanden for 2 år siden fordi vi faktisk til sidst var 2 gode venner der boede sammen og der ikke var flere kæreste følser i det

Vi har en dreng sammen på 4 år og vi er stadig meget gode venner eller han er min tættes ven og vi har kendt hinanden i 10 år og har et rigtig godt samme arbejde

Vi begge vil meget gerne havde en til snart og har snakket lidt frem og tilbage om det om af få en sammen igen uden af finde sammen

Han er ingen tvivl en rigtig god far og de veninder jeg har snakket med om det syndes det er meget voksen og syndes vi skal springe ud i det men kan ikke lige lade vær med og tænke meget over det om hvad andre vil sige og om det er en god ide og om det er skrukheden der taler

Ingen tvivl jeg ønsker på ingen måde min dreng skal være enebarn og havde også fået en til for et par år siden vis det havde stået til mig

Knus Den lidt mærkelige
Anmeld