Frejasen skriver:
Er der nogen der har prøvet at blive sat igang? Og har i evt. lyst til at fortælle mig om jeres fødselsforløb?
Jeg er 38+3 idag og hospitalet overvejer at sætte mig igang ved 39+0, da jeg får nogle trælse allergiske anfald, der også går ud over min vejrtrækning. Jeg havde ikke den bedste fødsel, da min datter for 1 1/2 år siden kom til verden og er lidt bekymret over en evt. igangsættelse. Så hører meget gerne om jeres oplevelser. Også de mindre gode af slagsen, hvis der skulle være nogen af dem.
På forhånd tusind tak
Jeg blev sat igang en tirsdag, hvor jeg var 37+5. Fik piller tirsdag, onsdag og torsdag, hvor jeg havde lidt plukveer. Vandet blev taget 14.40 fredag, og lørdag nat kl 04.43 havde jeg født
Så 14 timer tog det.
Igangsættelsen var lang, og jeg havde jo mange forventninger og synes det var svært at der ikke skete så meget. Men da vandet endelig blev taget har jeg haft en fødsel lige efter bogen!
Rigtig god fødsel, og den bar ingen tegn på, at jeg var sat igang!
Ønsker dig en rigtig god fødsel!
Hvis du er ytryg eller bekymret om igangsættelsen, så tal evt. med din jordemoder, eller fødselslægerne, der pønser på at sætte dig igang. De kan sikkert være til stor hjælp 

Anmeld