Jer der har prøvet at blive sat igang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.105 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Frejasen

Er der nogen der har prøvet at blive sat igang? Og har i evt. lyst til at fortælle mig om jeres fødselsforløb?

Jeg er 38+3 idag og hospitalet overvejer at sætte mig igang ved 39+0, da jeg får nogle trælse allergiske anfald, der også går ud over min vejrtrækning. Jeg havde ikke den bedste fødsel, da min datter for 1 1/2 år siden kom til verden og er lidt bekymret over en evt. igangsættelse. Så hører meget gerne om jeres oplevelser. Også de mindre gode af slagsen, hvis der skulle være nogen af dem.

På forhånd tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

tinasmor

Frejasen skriver:

Er der nogen der har prøvet at blive sat igang? Og har i evt. lyst til at fortælle mig om jeres fødselsforløb?

Jeg er 38+3 idag og hospitalet overvejer at sætte mig igang ved 39+0, da jeg får nogle trælse allergiske anfald, der også går ud over min vejrtrækning. Jeg havde ikke den bedste fødsel, da min datter for 1 1/2 år siden kom til verden og er lidt bekymret over en evt. igangsættelse. Så hører meget gerne om jeres oplevelser. Også de mindre gode af slagsen, hvis der skulle være nogen af dem.

På forhånd tusind tak

øverst oppe på siden (ved siden af log af) er der et søgefelt. Søg evt sat i gang så kommer der en masse tråde frem også mange med beretninger omkring i gangsættelse.

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

21. marts 2012

morethanperfect

Frejasen skriver:

På forhånd tusind tak

Jeg blev sat i gang med ve drop ..

Havde verdens bedste fødsel
Følte bare at alting var under kontrol hele tiden
Blev sat igang omkring kl. 14.30 Og han var ude 22:46 ..

Fantastisk 

Anmeld

21. marts 2012

Frejasen

tinasmor skriver:

øverst oppe på siden (ved siden af log af) er der et søgefelt. Søg evt sat i gang så kommer der en masse tråde frem også mange med beretninger omkring i gangsættelse.

Held og lykke med fødslen.

Tusind tak, det vil jeg prøve

Anmeld

21. marts 2012

Frejasen

morethanperfect skriver:

Jeg blev sat i gang med ve drop ..

Havde verdens bedste fødsel
Følte bare at alting var under kontrol hele tiden
Blev sat igang omkring kl. 14.30 Og han var ude 22:46 ..

Fantastisk 

Det var dejligt at høre. Tak for din positive historie

Anmeld

21. marts 2012

norenberg

Jeg blev sat i gang ved barn nr 2, da jeg var 40+0 lavede de hindeløsning og så skulle jeg komme igen næste formiddag hvor de så tog vandet....ca kl 11 tog de vandet...kl 13 begyndte veerne og så fik jeg en epi....ca kl 14 og den slukkede de for da presseveerne satte ind omkring halv seks...og kl 18.12 kom basse til verden og kl 21 sad vi hjemme hos mine forældre og drak aftens kaffe....så det var virkelig en drømme fødsel...

Anmeld

21. marts 2012

Frejasen

norenberg skriver:

Jeg blev sat i gang ved barn nr 2, da jeg var 40+0 lavede de hindeløsning og så skulle jeg komme igen næste formiddag hvor de så tog vandet....ca kl 11 tog de vandet...kl 13 begyndte veerne og så fik jeg en epi....ca kl 14 og den slukkede de for da presseveerne satte ind omkring halv seks...og kl 18.12 kom basse til verden og kl 21 sad vi hjemme hos mine forældre og drak aftens kaffe....så det var virkelig en drømme fødsel...

Det var da en skøn fødselsberetning. Tusind tak fordi du ville dele den med mig

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Frejasen skriver:

På forhånd tusind tak

Jeg blev sat igang på termins dagen den 22/9 kl 09,00 med 1 stikpille og fik bud på at komme igen kl 16.00, da jeg kom igen var der små veer og meget lidt livmoderhals tilbage så hun ville ikke gi flere stikpiller men prøvede med hindeløsning og fik bud på at komme kl 9 næste dag hvis der ikke var sket noget, da jeg gik i seng var der gang i den men det var væk da jeg vågnede. den 23/9 kl 9.00 fik jeg lagt 2 op med bud på at komme igen kl 16.00 hvor jeg fik yderlige 2 kl 03.00 den 24/9 vågnede jeg med veer og tog på sygehuset kl 7 ca blev undersøgt og var 2 cm åben kom på fg kl 9 med masser af veer uden pause (en af bivirkningerne) der var lange perioder hvor fødslen gik i stå og hun blev også stresset et par gange endnu en bivirkning og kl 23.12 den 24/9 var lille Laura født. Spørg endelig hvis der er mere du vil vide

Anmeld

21. marts 2012

jannilaursen

Frejasen skriver:

På forhånd tusind tak

Jeg blev sat i gang 3 uger før tid..

vandet var gået sådan ca 04.55

og jeg havde kraftigere veer sådan fra aften før men jeg ville ikke rigtig åbne mig så meget. så de satte drop kl 19.00 og fødte 01.44

så det var en fødsel som to 24 timer og 44min men jeg var glad for at jeg fik lagt droppet.. det gjorde da at det gik lidt hurtigere end det ellers ville ha gjort...

Anmeld

21. marts 2012

Frejasen

Månsson skriver:

Jeg blev sat igang på termins dagen den 22/9 kl 09,00 med 1 stikpille og fik bud på at komme igen kl 16.00, da jeg kom igen var der små veer og meget lidt livmoderhals tilbage så hun ville ikke gi flere stikpiller men prøvede med hindeløsning og fik bud på at komme kl 9 næste dag hvis der ikke var sket noget, da jeg gik i seng var der gang i den men det var væk da jeg vågnede. den 23/9 kl 9.00 fik jeg lagt 2 op med bud på at komme igen kl 16.00 hvor jeg fik yderlige 2 kl 03.00 den 24/9 vågnede jeg med veer og tog på sygehuset kl 7 ca blev undersøgt og var 2 cm åben kom på fg kl 9 med masser af veer uden pause (en af bivirkningerne) der var lange perioder hvor fødslen gik i stå og hun blev også stresset et par gange endnu en bivirkning og kl 23.12 den 24/9 var lille Laura født. Spørg endelig hvis der er mere du vil vide

Tusind tak fordi du delte din oplevelse med mig.

Må sige at du netop beskriver nogen af de ting jeg er bekymret for. Bla det med at det kan blive ved med at trække ud og så ve stormene som jeg har hørt lidt om. Men en fødsel der endte godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.