16 mdr imellem - to barnevogne eller søskende vogn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Nolle

AnnaKJ skriver:

Jeg har tænkt, at vi skal have en søskendevogn Sådan en fra Emmaljunga

Dem ville jeg da lige kigge lidt på  

Har nemlig en klapvogn der fra og er superglad få den ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

AnnaK89

Nolle skriver:

Dem ville jeg da lige kigge lidt på  

Har nemlig en klapvogn der fra og er superglad få den ;D

Jeg synes de er vildt smarte og at du kan have en lift til baby til at stå deri, + at sæderne kan ændre stilling uafhængig af hinanden

Anmeld

21. marts 2012

Nolle

Aniteb skriver:

Altså jeg købte en ekstra brugt. til dagplejen, og så et søskendesæde til at sætte oven på barnevognen, og jeg har næsten 15 mdr i mellem

Det var enlig en go ide .. den hade jeg ikke slev tænkt på at købe en til det 

Anmeld

21. marts 2012

mustafa ali can

da er 15 mdr mellem mine og jeg har en tvilling duo til sidst hedder den og jeg er meget glad for den man kan vende sæderne om så de ser foan og bagi og den er god hvis de skal sove når man er på tur med begge 2 alene

Anmeld

21. marts 2012

Hvem?

Nolle skriver:

Nu når jeg er gravid igen ( jubii ) - Så kom mig og min kæreste til at tænke på en lille bette ting? - skal vi købe en til barnevogn eller en søskende/tvilling vogn? 

Er der nogen der kan hjælpe mig ? .. Hvad er jeres histoire ovs ?

Jeg har to drenge med 11 mdrs mellemrum, købte også den dyre emmaljunga tvillingevogn og brugte den aldrig, min ældste begyndte også allerede at gå som 10 mdrs, og han har bare for meget krudt i måsen til at sidde i en klapvogn, han vil meget hellere gå ved siden af og holde ved...

Så jeg solgte den igen - jeg har dog en tvillingebarnevogn, men det er kun fordi min ældste på 2 år, er godt 1 meter og kan ikke være i en alm. barnevogn, så den lægger han på tværs og sover i, den har jeg så med rundt, når vi ska på langtur, hviiiis han sku blive træt, dette er dog ikke sket endnu

Anmeld

23. marts 2012

Chraz

Vi købte hver vores barnevogn til Emma og Noah (18 måneder imellem) Og jeg synes det fungerer super. For så har Emma hendes barnevogn med i dagpleje og så kan jeg stadig trille en tur med Noah uden at skulle køre med et stort skrummel. Og hvis de så skulle ende med at komme i hver sin dagpleje skal man ikke ud og bruge ekstra penge på en ny barnevogn

Anmeld

23. marts 2012

kitra

jeg vil klart anbefale at man har 2 barnevogne. jeg har 14 mdr mellem mine tøser og jeg fik også invisteret i en tvillinge klapvogn men fik den aldrig brugt da den store ikke gad sidde da hun først kunne gå. så klart 2 barnevogne, men nu har den store så heller aldrig været god til at sove hvis vi skal nogen steder hen så der har den bette altid lagt beslag på vognen og ellers kan den store jo sagtens sidde i den anden ende af vognen hvis den bliver træt af at gå

Anmeld

23. marts 2012

maria_wlt

Nolle skriver:

Nu når jeg er gravid igen ( jubii ) - Så kom mig og min kæreste til at tænke på en lille bette ting? - skal vi købe en til barnevogn eller en søskende/tvilling vogn? 

Mine er der 16 mdr imellem... Jeg havde 2 barnevogne og 1 klapvogn.. Vores behov har aldrig været til tvillingevogn...

Jeg var ikke ude og købe ekstra pga Ene kom.. Jeg havde min Emmaljunga og så min DP barnevogn..

Anmeld

24. april 2012

Babymor 44

Jeg har osse to størrelser med kort mellemrum, vi havde to barnevogne, så de kunne sove i hver sin, men ellers et søskendesæde til den ældste. Da den yngste kom i klapvogn, var den ældste stor nok til at kunne gå længere ture, så det har aldrig været et problem med pladsen... de små har jo ben, og har godt af at bruge dem...og kan faktisk gå rimeligt lange ture i en ikke ret stor alder (bare se de mange dagplejere, der har børn gående ved siden af en klapvogn)

Tillykke og held og lykke med graviditeten og nyd dine to små seudotvillinger, når den tid kommer

Anmeld

24. april 2012

Valle81

Nolle skriver:

Hejsa,

Vi har 12 mdr mellem vores drenge og købte en emmaljunga twin nitro i babysam. Vi har aldrig kunne nuværende den. Der kunne stå lift i en ene side og den anden kan sidde, da sæderne er uaafhængige. E kan gå gennem hoveddøren, den er lækker at sidde i, godt polstret osv.

Vi købte den med overlædder til, og det har været så godt, her i vinter har de siddet med deres dyner og de blev holdt på plads af overlædder.

Vi har købt den i denne farve:0)

http://www.kaereboern.dk/emmaljunga-twin-nitro-pro -coffee.aspx

Vi vil sælge den til efteråret, så hvis du er interesseret så sig til, der garanti på den tl marts 2013:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.