16 mdr imellem - to barnevogne eller søskende vogn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.677 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Nolle

Nu når jeg er gravid igen ( jubii ) - Så kom mig og min kæreste til at tænke på en lille bette ting? - skal vi købe en til barnevogn eller en søskende/tvilling vogn? 

Er der nogen der kan hjælpe mig ? .. Hvad er jeres histoire ovs ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

der er 14mdr mellem  mine og jeg havde tvillinge klapvogn, men de delte alm barnevogn, og det gør de mindste stadig, troia er 2år og wictor 4mdr. de sover i hver deres ende af barnevognen, men har oz et søskende sæde

Anmeld

21. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

og tillykke

Anmeld

21. marts 2012

ulleby

Nolle skriver:

Nu når jeg er gravid igen ( jubii ) - Så kom mig og min kæreste til at tænke på en lille bette ting? - skal vi købe en til barnevogn eller en søskende/tvilling vogn? 

Er der nogen der kan hjælpe mig ? .. Hvad er jeres histoire ovs ?

Hej,

Jeg har denne til salg hvis det var noget i kunne falde for

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/carena/annonce/14531865-carena-double-swing-ideel-til-tvilling

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

Jeg har tænkt, at vi skal have en søskendevogn Sådan en fra Emmaljunga

Anmeld

21. marts 2012

Nolle

Oliver,Troia&Wictor skriver:

der er 14mdr mellem  mine og jeg havde tvillinge klapvogn, men de delte alm barnevogn, og det gør de mindste stadig, troia er 2år og wictor 4mdr. de sover i hver deres ende af barnevognen, men har oz et søskende sæde

Mange tak  

- Okay - hvad få en har I ? 

.. Men hvad så når de skal begge i dagepjele ?

Anmeld

21. marts 2012

Maja88

jeg ville vælge at de fik hver sin..

og så have en klapvogn til tur

Anmeld

21. marts 2012

Nolle

ulleby skriver:

Hej,

Jeg har denne til salg hvis det var noget i kunne falde for

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/carena/annonce/14531865-carena-double-swing-ideel-til-tvilling

Den er fin  

- Men hvis jeg skal have en , ville have en hvor man flytte på styrt, så de kan vende begge veje. Vis du forstår

Anmeld

21. marts 2012

Plysbjørnen

Altså jeg købte en ekstra brugt. til dagplejen, og så et søskendesæde til at sætte oven på barnevognen, og jeg har næsten 15 mdr i mellem

Anmeld

21. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

Nolle skriver:

Mange tak  

- Okay - hvad få en har I ? 

.. Men hvad så når de skal begge i dagepjele ?

min datter går i vuggestue, men det er ikk et problem for du kan købe mange pæne brugte barnevogne til ingen penge på nettet også kan den ene stå fast i dagpleje....

ved ikk hva klapvognen hedder købte den til 500,- sat ned fra 2500,- men de sidder overfor hinanden hvilket de har utrolig meget glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.