12-12-12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

egentlig også planen jeg ville teste i morges... men manden óg jeg faldt i søvn i vores fantastiske lænestol i går aftes vågnede først kl. 2 og gik så på toilettet og så i seng. så tænkte at urinen nok ikke var så stærk i morges, når jeg nu havde tisset om natten...

samtidig er det jo aalt for tidligt... hvis det først er tirsdag det er fjorten dage siden ÆL.

sidst jeg var gravid havde jeg 28 dage cyklus og testede først på 30. dagen og den var ikke helt vildt tydelig... så tror ikke jeg er en af dem der kan teste positiv tidlig desværre...

og hvis nu jeg først forventer mens næste lørdag er det jo mange test jeg kan komme til at bruge og har kun 6 tests på lager... så starter nok i morgen... har på fornemmelsen at når først jeg får begyndt med at teste, vil det blive hver dag

OKay

Du kan ikke regne efter hvor lang din cyklus er, men 12-14 dage efter æl

Huske at give en opdate 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg teste nu  men jeg er også et testmonster 

hvor fedt ville det lige være med termin

12-12-12

og bryllup

7-9-13, som er bestemt

og det var endda tilfældig med bryllupsdagen

har lige bestilt lokaler så er lidt oppe og køre

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

OKay

Du kan ikke regne efter hvor lang din cyklus er, men 12-14 dage efter æl

Huske at give en opdate 

men siger man ikk man først kan teste dagen efter forventet mens? så er det jo først næste weekend??

er skrub forvirret denne gang....

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

men siger man ikk man først kan teste dagen efter forventet mens? så er det jo først næste weekend??

er skrub forvirret denne gang....

Jo det siger man, men det er hvis man ikke kender æl datoen. 

Og du kender el datoen, og skal derfor sage udgangspunkt i den

Min mens lagde på alt mellem 28 og 78 dage, og testede for æl d. 2 marts (mener det var 39. dagen.) men gik udfra 14 dage efter æl, og der var den knald positiv 

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Jo det siger man, men det er hvis man ikke kender æl datoen. 

Og du kender el datoen, og skal derfor sage udgangspunkt i den

Min mens lagde på alt mellem 28 og 78 dage, og testede for æl d. 2 marts (mener det var 39. dagen.) men gik udfra 14 dage efter æl, og der var den knald positiv 

så satser jeg på to streger senest onsdag...

håber, men tvivler...

men hvis den er negativ, vil mens så også komme der, eller kommer den først senere??

er lidt forvirret over alt det her...

men som sagt var den kun svag 2 dage over tid sidst... så tror ikke på jeg kan teste vildt meget før tid... starter med test i morgen

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

så satser jeg på to streger senest onsdag...

håber, men tvivler...

men hvis den er negativ, vil mens så også komme der, eller kommer den først senere??

er lidt forvirret over alt det her...

men som sagt var den kun svag 2 dage over tid sidst... så tror ikke på jeg kan teste vildt meget før tid... starter med test i morgen

Skal ikke kunne svare på hvornår din mens burde dukke op. 

Kender godt det med at være i tvivl  og det er helt forståeligt!

Jeg var faktisk helt sikker på at jeg var gravid, indtil jeg pakkede g-testen ud. Så tænkte jeg, nej hvorfor skulle den være der denne gang, når den alle andre gange har været negativ. 

Da testen viste resultatet, "pregnat 1-2" så jeg det som "not pregnat"  total tåbeligt. Og måtte teste yderligere 5 gange samme dag, for testen måtte da tage fejl 

Held og lykke søde 

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Skal ikke kunne svare på hvornår din mens burde dukke op. 

Kender godt det med at være i tvivl  og det er helt forståeligt!

Jeg var faktisk helt sikker på at jeg var gravid, indtil jeg pakkede g-testen ud. Så tænkte jeg, nej hvorfor skulle den være der denne gang, når den alle andre gange har været negativ. 

Da testen viste resultatet, "pregnat 1-2" så jeg det som "not pregnat"  total tåbeligt. Og måtte teste yderligere 5 gange samme dag, for testen måtte da tage fejl 

Held og lykke søde 

hi sidst den var der testede jeg også flere gange om dagen i over en uge troede simpelthen ikke på det, før symptomerne begyndte 5+

også derfor jeg ikke tror på den denne gang, når jeg allerede har lidt symptomer nu, som alle andre gange hvor mens er dukket op..

tak - håbet lever da lidt endnu

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

hi sidst den var der testede jeg også flere gange om dagen i over en uge troede simpelthen ikke på det, før symptomerne begyndte 5+

også derfor jeg ikke tror på den denne gang, når jeg allerede har lidt symptomer nu, som alle andre gange hvor mens er dukket op..

tak - håbet lever da lidt endnu

Det er sjovt hvordan vi kvinder bliver skøre af PB 

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Det er sjovt hvordan vi kvinder bliver skøre af PB 

ja det er frygteligt... men det er jo så kæmpe stort med en bette bebs... nok især den første (uden at vide hvordan det er med nummer 2-3-4 osv.)

det er jo et stort skridt for forholdet at skulle være forældre og ønske at blive det...

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

ja det er frygteligt... men det er jo så kæmpe stort med en bette bebs... nok især den første (uden at vide hvordan det er med nummer 2-3-4 osv.)

det er jo et stort skridt for forholdet at skulle være forældre og ønske at blive det...

lige mine ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.