12-12-12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Jenie

Jeg er helt med dig !   fylder selv 25 år 12 -12 -12, og har ægløsninger nu, og vi er i uge 12... det må helt sikkert give noget held.. ! og det ville være den aller bedste fødselsdagsgave nogensinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Kris89

jenie skriver:

Jeg er helt med dig !   fylder selv 25 år 12 -12 -12, og har ægløsninger nu, og vi er i uge 12... det må helt sikkert give noget held.. ! og det ville være den aller bedste fødselsdagsgave nogensinde

uhh... ja det kan kun betyde held

Anmeld

21. marts 2012

Jenie

held og lykke til dig også

Anmeld

21. marts 2012

Kris89

jenie skriver:

held og lykke til dig også

tusind tak...

håber virkelig den er der... har virkelig mange "smerter" i underlivet i de her dage og det har jeg ikke haft så kraftigt siden SA... så håber det er positivt og betyder at der virkelig sker noget positivt denne måned

Anmeld

21. marts 2012

Sofia

21. marts 2012

Kris89

Sofia skriver:

tusind tak

Anmeld

31. marts 2012

come2

Kris89 skriver:

ihhh...

testede jo positiv igår for ÆL. hvis man antager at ÆL fandt sted idag vil terminsdatoen komme til at hedde 12-12-12

det må være et tegn

håber på et fantastisk guldæg denne gang

Hvornår har du test dag ? :O))

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

come2 skriver:

Hvornår har du test dag ? :O))

er ikke helt sikker...

mener jeg havde ÆL tirsdag aften... så er det fjorten dage siden æl på tirsdag... men har jeg cyklus på 35 dage er det først næste lørdag... så er lidt i tvivl..

desværre føles alt som det plejer, når mens er på vej... fyldt med graviditets symptomer som jeg plejer når jeg IKKE er gravid

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

er ikke helt sikker...

mener jeg havde ÆL tirsdag aften... så er det fjorten dage siden æl på tirsdag... men har jeg cyklus på 35 dage er det først næste lørdag... så er lidt i tvivl..

desværre føles alt som det plejer, når mens er på vej... fyldt med graviditets symptomer som jeg plejer når jeg IKKE er gravid

Hvis jeg var dig, ville jeg teste nu  men jeg er også et testmonster 

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg teste nu  men jeg er også et testmonster 

egentlig også planen jeg ville teste i morges... men manden óg jeg faldt i søvn i vores fantastiske lænestol i går aftes vågnede først kl. 2 og gik så på toilettet og så i seng. så tænkte at urinen nok ikke var så stærk i morges, når jeg nu havde tisset om natten...

samtidig er det jo aalt for tidligt... hvis det først er tirsdag det er fjorten dage siden ÆL.

sidst jeg var gravid havde jeg 28 dage cyklus og testede først på 30. dagen og den var ikke helt vildt tydelig... så tror ikke jeg er en af dem der kan teste positiv tidlig desværre...

og hvis nu jeg først forventer mens næste lørdag er det jo mange test jeg kan komme til at bruge og har kun 6 tests på lager... så starter nok i morgen... har på fornemmelsen at når først jeg får begyndt med at teste, vil det blive hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.