Påske dessert????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Zafir

musse1 skriver:

nu ved jeg ikke lige hvad nemt er nemt for dig.. 

men hvad med en omgang abemad med chokolade stykker oven på, det går man aldrig fejl af 

Mmm... Det er bare så almindeligt Sådan noget vi ville spise på en almindelig dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Fenja09

Jeg tror at jeg ville lave en dessert som jeg rigtig godt kan lide og så pynte den med "påskekyllinger eller påskelam" - ligesom man stikker flag i en fødselsdagskage. Det er vel en påskedessert, hvis den ser "påsk(et)" ud

/Fenja

Anmeld

21. marts 2012

ønskebørn74

Zafir skriver:

Mine forældre har bedt mig om at lave en PÅSKE dessert til vores påskefrokost. - Det må gerne være OK nemt,da vi ikke er hjemme dagen før, men hvad skal man dog lave ?

Jeg vil ikke lave en kage, for det er lidt voldsomt ovenpå en hel påskefrokost.

Men hvad tænker I?

Jeg er helt blank Til den anden påskefrkost vi skal til, skal jeg 'bare' lave frikadeller hehe

Citronfromage.. Den er jo fin gul...

Anmeld

21. marts 2012

Caroline86

Zafir skriver:

Uhhh Hvad lavede du som tilbehør? Det kan man vel også lave i små glas? Har du en opskrift?

der var frisk frugt og så havde jeg lavet nogle chokolade snørkel ting jeg kan ikke finde opskriften mere

Anmeld

21. marts 2012

Zafir

Fenja09 skriver:

Jeg tror at jeg ville lave en dessert som jeg rigtig godt kan lide og så pynte den med "påskekyllinger eller påskelam" - ligesom man stikker flag i en fødselsdagskage. Det er vel en påskedessert, hvis den ser "påsk(et)" ud

/Fenja

Hehe.. Jeg ved ikke hvilken dessert jeg rigtig godt kan lide Mmm...

Jeg er ikke det store dessert menneske - altså jeg ELSKER dessert, men meget laver jeg, men jeg laver ikke normalt desserter...

Anmeld

21. marts 2012

Zafir

Caroline86 skriver:

der var frisk frugt og så havde jeg lavet nogle chokolade snørkel ting jeg kan ikke finde opskriften mere

æv

Anmeld

21. marts 2012

Fenja09

Zafir skriver:

Hehe.. Jeg ved ikke hvilken dessert jeg rigtig godt kan lide Mmm...

Jeg er ikke det store dessert menneske - altså jeg ELSKER dessert, men meget laver jeg, men jeg laver ikke normalt desserter...

Det er super nemt og hurtigt at lave en pære eller æbletærte og det smager jo fantastisk godt. Så skal der bare lidt creme fraiche eller flødeskum og så er der dessert

Jeg er heller ikke det store "dessert- menneske" og er heller ikke så god til at bruge min tid i et køkken, men at lave tærte passer mig perfekt i tid og lethed

/Fenja

Anmeld

21. marts 2012

MinNoah

Inde på dk-kogebogen.dk finder du en SÅ lækker opskrift på jordbærtærte... søg på elisas gode jordbærtærte...

køb evt nogle chokolade påskeæg og læg sammen med jordbærene ovenpå

Anmeld

21. marts 2012

Zafir

Fenja09 skriver:

Det er super nemt og hurtigt at lave en pære eller æbletærte og det smager jo fantastisk godt. Så skal der bare lidt creme fraiche eller flødeskum og så er der dessert

Jeg er heller ikke det store "dessert- menneske" og er heller ikke så god til at bruge min tid i et køkken, men at lave tærte passer mig perfekt i tid og lethed

/Fenja

Ja - tærter kan man altid ryste ud af ærmerne
Og det kan man jo gøre klar, så man kan bage dem mens man er der. Mmmm...

Anmeld

21. marts 2012

Zafir

MinNoah skriver:

Inde på dk-kogebogen.dk finder du en SÅ lækker opskrift på jordbærtærte... søg på elisas gode jordbærtærte...

køb evt nogle chokolade påskeæg og læg sammen med jordbærene ovenpå

hehe Ja jordbærtærte er nice... Men jeg laver tit jordbærkager. Lavede også en til Toms fødselsdag, for kort tid siden,s å det næste er ikke lige en jordbærkage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.