Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ano14316 skriver: Den skal også i køleskabet bagefter, men den bliver bare så lægger og luftig, ja egentlig lidt fromage agtig i konsistensen. Det er super lækkerts.Og so jeg lige skrev til en anden, så er det største problem ved den at man ikke længere kan købe cheesecake på cafer, for man bliver så skuffet, efter at have smagt denne. Den bliver altid rost til skyerne.
Den skal også i køleskabet bagefter, men den bliver bare så lægger og luftig, ja egentlig lidt fromage agtig i konsistensen. Det er super lækkerts.Og so jeg lige skrev til en anden, så er det største problem ved den at man ikke længere kan købe cheesecake på cafer, for man bliver så skuffet, efter at have smagt denne. Den bliver altid rost til skyerne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Ahaaa - Så bare noget man kender med et fint ord
Ahaaa - Så bare noget man kender med et fint ord
Maja_4000 skriver: Det lyder som en jeg har lavet til min fødselsdag - Den er SÅ god !! Alle mine gæster ville have opskriften Hehe
Det lyder som en jeg har lavet til min fødselsdag - Den er SÅ god !! Alle mine gæster ville have opskriften Hehe
Haha, jeg har også måttet dele opskriften ud - og den er jo bare SÅ nem (og overraskende billig) at lave!
M (: skriver: Haha, jeg har også måttet dele opskriften ud - og den er jo bare SÅ nem (og overraskende billig) at lave!
Nemlig Den er genial
Jeg bruger dog mandler .. Er ikke så glad for hasselnødder (; Men det kan også anbefales
Maja_4000 skriver: Nemlig Den er genial Jeg bruger dog mandler .. Er ikke så glad for hasselnødder (; Men det kan også anbefales
Mandler er også altid godt! De kan redde enhver dessert..
Hvad med hjemmelavede påskeæg. Det behøver ikke at være besværligt, bare marcipan, evt. nougat indeni og så med chokoladeovertræk. Pyntes med diverse krymmel eller en stribe med en anden farve chokolade.
Roselil skriver: Hvad med hjemmelavede påskeæg. Det behøver ikke at være besværligt, bare marcipan, evt. nougat indeni og så med chokoladeovertræk. Pyntes med diverse krymmel eller en stribe med en anden farve chokolade.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128