Påske dessert????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Zafir

ano14316 skriver:

Den skal også i køleskabet bagefter, men den bliver bare så lægger og luftig, ja egentlig lidt fromage agtig i konsistensen. Det er super lækkerts.

Og so jeg lige skrev til en anden, så er det største problem ved den at man ikke længere kan købe cheesecake på cafer, for man bliver så skuffet, efter at have smagt denne.

Den bliver altid rost til skyerne.

Jeg må prøve den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Nemesis

Zafir skriver:

Ahaaa - Så bare noget man kender med et fint ord

hahaha ja det man du godt sige :-)

:-) Sisse

Anmeld

22. marts 2012

M (:

Maja_4000 skriver:

Det lyder som en jeg har lavet til min fødselsdag - Den er SÅ god !! Alle mine gæster ville have opskriften Hehe

Haha, jeg har også måttet dele opskriften ud - og den er jo bare SÅ nem (og overraskende billig) at lave!

Anmeld

22. marts 2012

Maja_4000

M (: skriver:

Haha, jeg har også måttet dele opskriften ud - og den er jo bare SÅ nem (og overraskende billig) at lave!

Nemlig Den er genial

Jeg bruger dog mandler .. Er ikke så glad for hasselnødder (; Men det kan også anbefales

Anmeld

22. marts 2012

M (:

Maja_4000 skriver:

Nemlig Den er genial

Jeg bruger dog mandler .. Er ikke så glad for hasselnødder (; Men det kan også anbefales

Mandler er også altid godt! De kan redde enhver dessert..

Anmeld

22. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvad med hjemmelavede påskeæg. Det behøver ikke at være besværligt, bare marcipan, evt. nougat indeni og så med chokoladeovertræk. Pyntes med diverse krymmel eller en stribe med en anden farve chokolade.

Anmeld

22. marts 2012

Zafir

Roselil skriver:

Hvad med hjemmelavede påskeæg. Det behøver ikke at være besværligt, bare marcipan, evt. nougat indeni og så med chokoladeovertræk. Pyntes med diverse krymmel eller en stribe med en anden farve chokolade.

Det er jo mere noget til kaffen tænker jeg. Ikke så meget dessert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.