Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babyklar skriver: stort tillykke
stort tillykke
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med den kommende prins
projekt-ønskebarn skriver: Stort tillykke med den kommende prins
Mange tak Nu skal tiden bare gå stærkt...
Det gør den også kan jeg fortælle dig her efter 20. uge
Og maven vokser også stærkt, det er ihvertfald min erfaring, går i 24. uge på mandag og min blevet dobbelt så stor fra min mave i 20. uge til nu syns jeg
projekt-ønskebarn skriver: Det gør den også kan jeg fortælle dig her efter 20. uge Og maven vokser også stærkt, det er ihvertfald min erfaring, går i 24. uge på mandag og min blevet dobbelt så stor fra min mave i 20. uge til nu syns jeg
Hold da op.. det bliver spændende at se, jeg synes nemlig min mave er vildt lille lige nu... Kan slet ikke forestille mig den når at vokse sig kæmpe stor hehe...
Man kunne heller ikke se ret meget på mig i uge 20 og jeg kunne sagtens skjule det hvis jeg ville men det kan jeg ikke rigtig længere . Du kan evt se hvordan jeg så ud halvvejs, inde i mit album på min profil
projekt-ønskebarn skriver: Man kunne heller ikke se ret meget på mig i uge 20 og jeg kunne sagtens skjule det hvis jeg ville men det kan jeg ikke rigtig længere . Du kan evt se hvordan jeg så ud halvvejs, inde i mit album på min profil
Ja det går stærkt... Jeg er lidt større end dig da du var halvvejs, men synes stadig bare det ligner jeg er ldit småfed hehe... Folk kan i hvert fald ikke se jeg er gravid medmindre de ved det.. er i hvert fald min fornemmelse for de bliver altid overrasket når jeg siger det...
Tillykke med den gode scanning, og velkommen på drengeholdet!
Det kender jeg godt. Det er også lidtslasket i starten indtil den bliver rigtig hård men det skal nok komme lige pludselig
Ps.dybestes at du er rigtig flot og der er ingen tvivl om at du er gravid med den mave. Men tror man i starte føler sig lidt småtuk i stedet for gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128