MD overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Haha lige nøjagtig samme historie her... Men det kommer vel nok, der er jo nogle måneder endnu

Ja det vil jeg da håbe;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

crille

Masig skriver:

Nej jeg synes nemlig heller ikke der er nogle hvor man bare tænker "dét er et flot/godt/fedt navn"... synes det er sådan lidt la la navne alle sammen hehe... Men ja man skal nok bare vænne sig til det og evt se hvad drengen ligner når han kommer ud...

Pigenavne havde jeg godt nok også mange hehe...

Vil du dele hvad du hælder mest til?  

Anmeld

22. marts 2012

Masig

crille skriver:

Vil du dele hvad du hælder mest til?  

Vi har denne måske-liste:

Cody

Damian

Gabriel

Hannibal

Nicas

Nicholas

Oliver

Ryan

Theo

Tino

Er nok selv mest til Gabriel, Nicas, Oliver og Tino... Nicholas kan jeg også rigtig godt lide, men har en fætter der hedder Nikolaj, så ved ikke om jeg synes det er for tæt på...

Anmeld

22. marts 2012

crille

Masig skriver:

Vi har denne måske-liste:

Cody

Damian

Gabriel

Hannibal

Nicas

Nicholas

Oliver

Ryan

Theo

Tino

Er nok selv mest til Gabriel, Nicas, Oliver og Tino... Nicholas kan jeg også rigtig godt lide, men har en fætter der hedder Nikolaj, så ved ikke om jeg synes det er for tæt på...

Der er nogle stykker der går igen fra min .. skægt  

Manden har også sorteret lidt så lige nu hedder den 

Benji

Mace

Magne

Milan

Milas

Liam

Albert 

og så har jeg lige den anden dag tilføjet

Tinus

Mingus

Marius

Lucca

Nicas havde jeg også på, men det hedder min bonussøsters søn til mellemnavn, det havde jeg lige glemt.. Så smuttede den. Syntes der er så mange navne man har et eller andet forhold til og jeg vil finde t navn der er rent forinden. Det skal i mit hovede kun (først og fremmest) være min søn der sætter følelsen til det navn  

Anmeld

22. marts 2012

Masig

crille skriver:

Der er nogle stykker der går igen fra min .. skægt  

Manden har også sorteret lidt så lige nu hedder den 

Benji

Mace

Magne

Milan

Milas

Liam

Albert 

og så har jeg lige den anden dag tilføjet

Tinus

Mingus

Marius

Lucca

Nicas havde jeg også på, men det hedder min bonussøsters søn til mellemnavn, det havde jeg lige glemt.. Så smuttede den. Syntes der er så mange navne man har et eller andet forhold til og jeg vil finde t navn der er rent forinden. Det skal i mit hovede kun (først og fremmest) være min søn der sætter følelsen til det navn  

Ej hvor skægt Milan og Luka/Luca har jeg også haft oppe og vende, men dem er kæresten heller ikke med på.. han var over i en helt anden grøft.... Så det bliver rigtig svært her.. Har sagt til ham han skal gå og tænke over Nicas for det er klart mit yndlingsnavn, men han synes det er fimset hehe....

Liam er jeg også ret vild med, men det hedder min venindes søsters dreng så det går jo heller ikke rigtigt....

Gabriel var det eneste vi begge havde på vores liste, men kæresten havde det kun som måske hehe...

Det er simpelthen bare så svært altså...

Anmeld

22. marts 2012

crille

Masig skriver:

Ej hvor skægt Milan og Luka/Luca har jeg også haft oppe og vende, men dem er kæresten heller ikke med på.. han var over i en helt anden grøft.... Så det bliver rigtig svært her.. Har sagt til ham han skal gå og tænke over Nicas for det er klart mit yndlingsnavn, men han synes det er fimset hehe....

Liam er jeg også ret vild med, men det hedder min venindes søsters dreng så det går jo heller ikke rigtigt....

Gabriel var det eneste vi begge havde på vores liste, men kæresten havde det kun som måske hehe...

Det er simpelthen bare så svært altså...

Ja, det er ikke nemt.. Jegh ar gået og været mest lun på Milan.. Men jeg skifter lidt syntes jeg. Vi har skrevet alle navnene på en tavle i gangen og så nogen gange når jeg går forbi, kan jeg lige tygge lidt på det. Det betyder jo selvfølgelig også at gæster i hjemmet kommer med deres tanker og indput, men det er helt ok med mig. Jeg kan godt sortere  

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

Masig skriver:

Så har vi været til MD scanning... Baby havde det fint, var meget livlig, helt perfekt uden nogen misdannelser eller mistanke om nogle...

Og....

Narrrrjh... TILLYKKE MED DET ! Hvor er det bare DEEEEJLIGT juhuuu dejlig update

Anmeld

22. marts 2012

Masig

crille skriver:

Ja, det er ikke nemt.. Jegh ar gået og været mest lun på Milan.. Men jeg skifter lidt syntes jeg. Vi har skrevet alle navnene på en tavle i gangen og så nogen gange når jeg går forbi, kan jeg lige tygge lidt på det. Det betyder jo selvfølgelig også at gæster i hjemmet kommer med deres tanker og indput, men det er helt ok med mig. Jeg kan godt sortere  

Om det står på en tavle eller ej skal folk nok komme med deres forslag alligevel

Anmeld

22. marts 2012

Masig

Camillos skriver:

Narrrrjh... TILLYKKE MED DET ! Hvor er det bare DEEEEJLIGT juhuuu dejlig update

Tak Ja det er super skønt.. Glæder mig så meget til at se min lille dreng så nu må de næste 20 uger godt gå stærkt...

Anmeld

22. marts 2012

Moar2011

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.