MD overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Masig

crille skriver:

TILLYKKE med at alt er som det skal være.. og tillykke med jeres søn  

Venter selv en dreng.. har i styr på navn? 

Overhovedet ikke.. Vi er så uenige om vi kan blive hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Hehe tak tak.. Nu skal vi så bare finde et navn.. Bliver vist en halvsvær proces tror jeg.. Vi er langt fra enige hehe...

Haha vi har vidst det blev en dreng vi fik siden uge 13 og vi kan stadig ikk blive enig  Det er bare skide svært

Anmeld

21. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Haha vi har vidst det blev en dreng vi fik siden uge 13 og vi kan stadig ikk blive enig  Det er bare skide svært

Ej men det er bare SÅ svært med drengenavne altså... Vi var blevet enige om et pigenavn, men drengenavne er vi virkelig langt fra hinanden...

Anmeld

21. marts 2012

JH12

Tillykke med en veloverstået MD scanning, og bettemanden inde i maven

Anmeld

21. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Ej men det er bare SÅ svært med drengenavne altså... Vi var blevet enige om et pigenavn, men drengenavne er vi virkelig langt fra hinanden...

Det havde vi også og jeg trode virkelig det blev en pige, men nej, så nu kæmper vi med at finde et smukt drenge navn

Anmeld

21. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Det havde vi også og jeg trode virkelig det blev en pige, men nej, så nu kæmper vi med at finde et smukt drenge navn

Haha lige nøjagtig samme historie her... Men det kommer vel nok, der er jo nogle måneder endnu

Anmeld

21. marts 2012

crille

Vi har en del navne på listen, men der er bare ingen af dem der virkelig fanger.. Måske når han er født det giver sig selv .. Men jeg er enig i at der er mange skønne pigenavne.. Der havde jeg godt nok en lang liste jeg kunne vælge i blinde fra hvis det skulle være.. 

Anmeld

21. marts 2012

Masig

crille skriver:

Vi har en del navne på listen, men der er bare ingen af dem der virkelig fanger.. Måske når han er født det giver sig selv .. Men jeg er enig i at der er mange skønne pigenavne.. Der havde jeg godt nok en lang liste jeg kunne vælge i blinde fra hvis det skulle være.. 

Nej jeg synes nemlig heller ikke der er nogle hvor man bare tænker "dét er et flot/godt/fedt navn"... synes det er sådan lidt la la navne alle sammen hehe... Men ja man skal nok bare vænne sig til det og evt se hvad drengen ligner når han kommer ud...

Pigenavne havde jeg godt nok også mange hehe...

Anmeld

21. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha dejligt. Stort tillykke med veloverstået scanning! Vh stine

Anmeld

21. marts 2012

Masig

StineW79 skriver:

Uha dejligt. Stort tillykke med veloverstået scanning! Vh stine

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.