Kellie skriver:
Nogen der kunne tænke at dele ud af deres erfaringer med at få børn tæt på hinanden? Er nemlig lidt i tvivl om what to do. Kæresten og jeg har to sønner. En på 9 år og en lille på 6 mdr. Der er jo ret nemt med en stor selvkørende dreng men nu er kæresten begyndt at snakke om vi ikke skulle have nr. 3 og bare begynde at prøve nu. 
Det er underligt fordi det var svært at overbevise ham om at få de to første børn, (en af grundene til aldersforskellen) og nu er han bare helt vild med familielivet og vores skønne unger. Troede slet ikke vi skulle have flere, så det overasker mig og vil da rigtig gerne have et barn mere, men havde måske forestillet mig der gik et par år endnu. 
Men hvordan er det med søskende relativt tæt på hinanden. Godt som mindre godt vil jeg da gerne høre jeres erfaringer om, så jeg kan ligge det med ind i overvejelserne. 
jeg mener ikke selv det er en god ide.. jeg er ud af en søskende flok på 7, flere er født tæt på hinanden hvilke har gjordt at de ikke har fået lov til at være sig selv, og det vi har været så mange har jo os gjordt det..
men ud fra det liv vi har haft ville jeg ikke gøre det..
men selvfølgelig kan det være i kan gøre det bedere end min mor (hvilke nok ville være nemt) så det er svært at sige..
syndes lidt i skal gøre hvad du/i føler for
held og lykke 
Anmeld