Jeres bedste spare-råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ved ikke om mit råd går under kategorien sparetip eller selvkontrol !? hehe

Mit problem har tidligere været at jeg bare liiige skulle have den der lækre ting med hjem, og så smuttede den ned i vognen eller lign. Jeg startede så på min 30-dages regel.
Hvis det er noget jeg gerne VIL have, og ikke noget jeg SKAL have, så skal jeg vente 30 dage med at købe det. På den måde finder man ud af om man virkelig vil have det, og man har tid til at spare lidt op
Hvis det er ting til størr beløb, bør man dog lige sætte de 30 dage lidt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

Moderator

Fines mor skriver:

Vi har 500 L fryser her i huset, og købte 1 gris og 1/4 ko for 4500 kr. alt skåret osv. lige til at lægge i poser, og i fryseren.
Så vi har kød til langtid, og det smager himmelsk.
Hvis ikke vi havde det, så tror jeg ikke vi fik t-bone, engelske bøffer ret tit haha.

Ja, det er nemlig mega smart, for man kan skære alt ud i postionspakninger, så sparer jeg faktisk også meget Fordi det ikke er standart portioner, som i butikkerne.

Anmeld

5. april 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

ved ikke om mit råd går under kategorien sparetip eller selvkontrol !? hehe

Mit problem har tidligere været at jeg bare liiige skulle have den der lækre ting med hjem, og så smuttede den ned i vognen eller lign. Jeg startede så på min 30-dages regel.
Hvis det er noget jeg gerne VIL have, og ikke noget jeg SKAL have, så skal jeg vente 30 dage med at købe det. På den måde finder man ud af om man virkelig vil have det, og man har tid til at spare lidt op
Hvis det er ting til størr beløb, bør man dog lige sætte de 30 dage lidt op

Hvad gør I så hvis den ting I vil have står til at blive udsolgt snart? Det plejer at være mit argument for impulsshopping - den findes ikke i min størrelse meget længere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.