Den dag Nina kom til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.754 visninger
38 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Giraffen

Det var mig bag denne tråd

Og jeg kan fortælle at nej veerne gik ikke i sig selv 

historien kort:

tirsdag eftermiddag kører jeg hjem fra Zumba på cykel og har det helt fint - om natten får jeg lidt feber og har det knap så godt

onsdag er jeg lidt groggy men kommer op og igang så jeg kan få lavet min eksamen klar til fredag (mundtlig eksamen)

11:15 starter veerne med 10 min mellemrum

22:30 ankommer vi på Skejby hvor jeg så er 5 cm åben - vi kom først sent da en jordmor troede det var blærebetændelse og ikke veer - man skal aldrig ringe 

Jeg kommer ind og hun ser at jeg er 5 cm åben

vi kommer over på fødegangen - veerne blir mere og mere utålelige - Henrik er min redning hele vejen igennem og ligger med isposer på min ryg og lænd under veerne

presseveerne starter kl 2 og hun er ude 15. marts kl 02:42 

hun var 50 cm og vejede 3290 g - de mente derfor ikke det kunne passe at terminen først var 28. marts

Vi blev på Patienthotellet indtil lørdag middag hvor vi kom hjem

Jeg har ikke haft tid til at skrive før nu pga besøg og lille Nina der bare tager så meget opmærksomhed fordi hun er så lækker og uimodståelig altså

og her er lidt småting omkring de første dage:

ellers går amningen så godt - det er fedt! der var en enkelt krise fordi vi skulle supplere op med MME og det ødelagde fuldstændig hendes ammeteknik. Men nu er vi ovre mme og alt er igen dejligt

Vi havde også en krise i nat hvor faderen var ved at gå helt ned af bekymring over at hun kun havde haft en lorteble på halvandet døgn. Men efter nogle lange snakke forsøgte vi os med et termometer i numsen og lidt massage på maven og ud kom en hård prop og en masse dejlig lort og så var der endnu engang lykke over det lille hjem

Jeg vil slutte af for nu og lige vise den lille guldklump frem i form af billeder - 1 stks fra fødslen og et fra paitenthotellet hvor hun rigtig ligger og slapper af 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

B&J

der var en lille prinsesse der vil ud til jer hun ville se mor og far

sikke en fantastisk fødsel og stort tillykke med den dejlige skønne smukke lille pige

Anmeld

20. marts 2012

lillemusen10

Tillykke med jeres dejlige pige ;-)

Anmeld

20. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsesen og lækkert navn

Anmeld

20. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Giraffen skriver:

historien kort:

tirsdag eftermiddag kører jeg hjem fra Zumba på cykel og har det helt fint - om natten får jeg lidt feber og har det knap så godt

onsdag er jeg lidt groggy men kommer op og igang så jeg kan få lavet min eksamen klar til fredag (mundtlig eksamen)

22:30 ankommer vi på Skejby hvor jeg så er 5 cm åben - vi kom først sent da en jordmor troede det var blærebetændelse og ikke veer - man skal aldrig ringe 

vi kommer over på fødegangen - veerne blir mere og mere utålelige - Henrik er min redning hele vejen igennem og ligger med isposer på min ryg og lænd under veerne

hun var 50 cm og vejede 3290 g - de mente derfor ikke det kunne passe at terminen først var 28. marts

Jeg har ikke haft tid til at skrive før nu pga besøg og lille Nina der bare tager så meget opmærksomhed fordi hun er så lækker og uimodståelig altså

ellers går amningen så godt - det er fedt! der var en enkelt krise fordi vi skulle supplere op med MME og det ødelagde fuldstændig hendes ammeteknik. Men nu er vi ovre mme og alt er igen dejligt

Vi havde også en krise i nat hvor faderen var ved at gå helt ned af bekymring over at hun kun havde haft en lorteble på halvandet døgn. Men efter nogle lange snakke forsøgte vi os med et termometer i numsen og lidt massage på maven og ud kom en hård prop og en masse dejlig lort og så var der endnu engang lykke over det lille hjem

Jeg vil slutte af for nu og lige vise den lille guldklump frem i form af billeder - 1 stks fra fødslen og et fra paitenthotellet hvor hun rigtig ligger og slapper af 

tillykke med hende..

Lyder til at være lidt af en lyn fødsel...

Anmeld

20. marts 2012

Muffin_girl

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE !!!!

Anmeld

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke.. Hun ville da vist ud til jer.
Dejlig størrelse...
Og ja, hun kom jo så inden eksamen, men fred være med det.

En rigtig flot pige i har fået jer med et fint navn.

Anmeld

20. marts 2012

L&V

Tillykke med hende hvor er hun fin

Anmeld

20. marts 2012

BigHope13

Stort tillykke med jeres lille pige

Anmeld

20. marts 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

historien kort:

TILLYKKE FOR DÆLAN! HVor er hun bare mega sød. jeg tænkte nok du havde født, oprettede et "Giraffen?!"  indlæg for at høre om nogen vidste noget da jeg kunne se du ikke havde været på et par dage, men det gjorde de dog ikke. øv bøv for mig, men hvor er det bare dejligt at se at det hele gik godt.

HVordan er status så med eksamen osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.