Den dag Nina kom til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Giraffen skriver:

ih tak elsker når folk kan li navnet - der jo er efter min fantastiske farmor 

Elsker når der er historie i navnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

TILLYKKE FOR DÆLAN! HVor er hun bare mega sød. jeg tænkte nok du havde født, oprettede et "Giraffen?!"  indlæg for at høre om nogen vidste noget da jeg kunne se du ikke havde været på et par dage, men det gjorde de dog ikke. øv bøv for mig, men hvor er det bare dejligt at se at det hele gik godt.

HVordan er status så med eksamen osv?

hihi hvor er du sød 

arhmen altså jeg har jo slet ikke haft tid til computeren med hende og så alle de besøg 

men eksamen er udskudt til uge 16 - det er helt fint jeg har afleveret den skriftlige del og også skrevet den mundtlige del så det er bare lige at få opfrisket teorierne og så være inde til eksamen i 30 min så er de ects point hjemme

og så er hun jo bare helt fantastisk min lille skat ååårhha - må lige hen og se på hende igen 

Anmeld

22. marts 2012

Giraffen

nettemor skriver:

STOOOORT tillykke

Lyder som en god fødsel.

(ps. når du ammer så er det ikke så alarmerende hvis hun ikke kommer af med afføring hver dag )

vi har fundet ud af at hun er lidt af en sovetryne så hun tager ikke helt nok på (hvilket også ses lidt på afføringen)

så nu ringer alarmen hver tredje time og så skal der bare ammes for fulde hammer

Anmeld

22. marts 2012

Giraffen

Sujan skriver:

Stort tillykke med lille Nina..

Håbede sådan at du var ved at føde, da du ikke havde været på i nogle dage...

Men lyder som en god fødsel og håber i alle har det godt. Glæder mig til at følge hendes udvikling.

Nu må det så være min tur

jeg krydser fingre for at det lige straks er din tur 

Anmeld

22. marts 2012

Giraffen

AnjaM skriver:

Tillykke med hende! Hvor ser hun bare dejlig ud

Jeg bliver næsten helt sentimental, når jeg kigger på dit sidste billede.. Astrid havde nemlig også det småfolk-sæt på som det første - og nu bliver hun et år på søndag

puuuha ja det ka jeg godt forstå... men de bukser er også bare så fantastisk søde  blusen var ikke lige et hit...

og ja - min 9-måneder gamle fætter var lige med ude og se hende og jeg blev helt trist indeni over at hun kommer til at blive så stor så hurtig mit moderhjerte kunne slet ikke følge med 

Anmeld

22. marts 2012

M (:

Giraffen skriver:

Jeg havde fået rykket eksamen en måned frem for netop at kunne nå den inden termin - så jeg har udskudt eksamen en måned tilbage og så går jeg op sammen med de andre i uge 16

så det ka jeg først fortælle lidt senere

Haha, det var da heldigt nok, at du får chancen igen senere!

Anmeld

24. marts 2012

Giraffen

NNL skriver:

Kæmpe stort tillykke med hende

Hun ser da virkelig helt fantastisk dejlig ud! Well done Og sikke da en drømmefødsel, håber jeg kan gøre dig kunsten efter om ca 6 uger

Jeg er hvertfald sluppet for mange af de ekstra ting folk snakker om -utålmodigheden, langtrukkenheden osv - dog var det næsten elt uvirkeligt at forholde sig til fordi jeg havde regnet med hun først kom ud omkring termin

Anmeld

26. marts 2012

Kruse90

Stort tillykke med hende, hun er da bare så fin

Anmeld

26. marts 2012

Zeus

Tillykke med hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.