Regelmæssige veer i 5 timer - kan det gå i sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.539 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg prøver lige at skrive her inden jeg ringer til fødegangen for anden gang.

Jeg har haft veer siden 11-11:30 i dag

De har været meget regelmæssige med 3-8 minutter imellem sig. Dog er de svinget meget i styrke.

Det er som om når jeg står op så gør de mindre ondt men varer i længere tid - og når jeg ligger ned så gør de mere ondt og varer i kortere tid.

Anyways - på fødegangen vil de helst først se en når man har haft de meget kraftige meget længe... så spørgsmålet er om det kan gå i sig selv eller ej.. hvad siger i?

Bonusinfo:

er førstegangsfødende

der er 14 dage til min termin

slimproppen er vist gået

vandet er ikke gået, men jeg har flere gange i dag haft meget tynd udflåd der er sevet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Soleil

Jeg synes du skal ringe til fødegangen, bare for at blive tjekket op på. Og så kan de vurdere om du skal komme ind eller ikke

Hellere et kald for meget end for lidt

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Soleil skriver:

Jeg synes du skal ringe til fødegangen, bare for at blive tjekket op på. Og så kan de vurdere om du skal komme ind eller ikke

Hellere et kald for meget end for lidt

men hun havde sagt til mig at jeg først skulle ringe igen når de var meget kraftige alle sammen og der kun var 5 min imellem hver... men synes bare det er længe at ha veer 5,5 timer - altså hvis de skal kunne gå i sig selv igen 

Anmeld

14. marts 2012

Soleil

Anonym skriver:

men hun havde sagt til mig at jeg først skulle ringe igen når de var meget kraftige alle sammen og der kun var 5 min imellem hver... men synes bare det er længe at ha veer 5,5 timer - altså hvis de skal kunne gå i sig selv igen 

Synes også det lyder af længe. Men synes dog stadig du skal ringe igen om ikke andet bare for at fortælle at dset har stået på så længe. Så må jordmoderen tage stilling til om hun vil se dig eller om du stadig skal vente

Anmeld

14. marts 2012

stjerneskud10

For at være ærlig ved jeg ikke om veerne kan går i sig selv igen efter 5,5 time..

- men tænkte at jeg lige ville ønske dig held og lykke.. Krydser fingre for at veerne bliver mere intense og kommer hyppigere..

Anmeld

14. marts 2012

ano14316

Anonym skriver:

Det er ikke fordi at de kan gå i sig selv igen at du skal vente.
Det er fordi de ikke vil have dig ind før du er i fødsel. og altså mere end 4 cm åben

Anmeld

14. marts 2012

Koen.

De kan desværre godt gå i sig selv igen! Her startede mine veer en søndag og havde veer helt til tirsdag og vupti så efter et par timers søvn så skete der bare ikke en dyt mere så startede de igen om fredagen og jeg fødte så søndag

Håber de snart tager til held og lykke

Anmeld

15. marts 2012

Soleil

Fik du snakket med fødegangen?

Anmeld

15. marts 2012

Tona

tanja. skriver:

De kan desværre godt gå i sig selv igen! Her startede mine veer en søndag og havde veer helt til tirsdag og vupti så efter et par timers søvn så skete der bare ikke en dyt mere så startede de igen om fredagen og jeg fødte så søndag

Håber de snart tager til held og lykke

Ja, det prøvede jeg også. Havde veer i 14 timer der så gik i sig selv

Anmeld

15. marts 2012

Koen.

Amandas-mor skriver:

MMs

Ja, det prøvede jeg også. Havde veer i 14 timer der så gik i sig selv

Man følte sig vitterligt snydt men på en måde os lettet over smerten forsvandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.