jeg er så ked af det :( på min søns vejene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

giver de andre helt ret.

få snakket det hele grundigt igennem imorgen til mødet. fortæl præcist hvad det er i oplever og hvad jeres søn fortæller. det er meget vigtigt at der bliver gjort noget så jeres søn ikke føler sig utryg i børnehaven.

tak for dit indlæg vil helt klart fortælle dem det hele imorgen sådan som vi oplever det her hjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

du har helt ret i han ikke skal behandelse sådan, men jeg har bare så dårlig afering med og sige noget, ikke fra børnehavene men fra en dp han var i nok også derfor jeg er så nervøs for imorgen.. 

Træk vejret dybt inden i sætter jer, find en indre ro og sig til dig selv; jeg vil min dreng det bedste og det er at fortælle om de ting du oplever din dreng reagere på - du er hans talerør...

Skriv evt de ting ned I har oplevet - set og hørt, spørgsmål I vil stille mm... Og tag det med derind, så hvis du går istå - så har du en hjælp via det papir..

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Træk vejret dybt inden i sætter jer, find en indre ro og sig til dig selv; jeg vil min dreng det bedste og det er at fortælle om de ting du oplever din dreng reagere på - du er hans talerør...

Skriv evt de ting ned I har oplevet - set og hørt, spørgsmål I vil stille mm... Og tag det med derind, så hvis du går istå - så har du en hjælp via det papir..

mange tak for dine råd.. vil se om jeg kan få skreven alle mine tanker ned.. 

Anmeld

20. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

mange tak for dine råd.. vil se om jeg kan få skreven alle mine tanker ned.. 

Det er da så lidt...

Vi har selv en følsom lille gut, der tænker meget... Men de behandler ham pænt nede i bh, da de ofte kører tema ang mobning - at lære at kunne sige fra - snakke pænt mm.

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Det er da så lidt...

Vi har selv en følsom lille gut, der tænker meget... Men de behandler ham pænt nede i bh, da de ofte kører tema ang mobning - at lære at kunne sige fra - snakke pænt mm.

de har også lige haft et eller andet med mobning i min søns bh. 

noget med berøring noget med at de børn man har givet massage vil man ikke mobbe eller sådan noget

Anmeld

20. marts 2012

chael

Jeg ville seriøst Gallopere derop og sige med helt fast, roligt og MEGET alvorligt stemmeleje, at dette skal holdes øje med og hvis ikke, så ville jeg gå til lederen.

Og hvis ingen her kan hjælpe, så ville jeg kontakte kommunen og forlange en ny børnehave.

Det skal stoppe NU og ikke imorgen eller på fredag!! NU!!! Det kan være meget traumatiserede for sådan en størrelse.

Håber du sætter foden nu og reder din lille søn mod sådan en flok tyraner!!

*C

Anmeld

20. marts 2012

Gaia

chael skriver:

Jeg ville seriøst Gallopere derop og sige med helt fast, roligt og MEGET alvorligt stemmeleje, at dette skal holdes øje med og hvis ikke, så ville jeg gå til lederen.

Og hvis ingen her kan hjælpe, så ville jeg kontakte kommunen og forlange en ny børnehave.

Det skal stoppe NU og ikke imorgen eller på fredag!! NU!!! Det kan være meget traumatiserede for sådan en størrelse.

Håber du sætter foden nu og reder din lille søn mod sådan en flok tyraner!!

*C

Helt enig!  Og som side bemærkning: øh hvad laver pædagogerne i den institution???? Christ jeg havde sku nok flejnet helt ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.