jeg er så ked af det :( på min søns vejene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det 

jeg har en følse af, at min søn på 3½år bliver udnytte i børnehaven af de store drenge det gør mig så ked af det at jeg har den følse 

grunden til jeg har den følse er at min søn kommer hjem med skremmer på kroppen ikke bare blå mærker, nej det er rifter på øreflippen eller næseblod. det er bare nogen få eksempler på de skrammer han er kommet hjem med og de voksene oppe i børnehaven kan  ikke fortælle hvordan han har fået dem.

idag fortalt han at børnen havde smidt hans madpakke på gulvet der oppe da mig og min mand spørger hvem børnen er vil vores søn ikke flotte os det, vi spørger så om det er de store drenge, hvor til han svare ja

hvad ville i gøre i denne situation ??

vi skal til samtale i børnehaven i morgen hvor jeg har tænkt mig og nævne hvordan jeg har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har ingen råd, ville blot give et  med på vejen. Hvor er det synd for dit lille pus!

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg har ingen råd, ville blot give et  med på vejen. Hvor er det synd for dit lille pus!

tusind tak.. 

det gør bare så ondt 

Anmeld

20. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville være åben omkring det i bh og få en god dialog med dem. Snak med dem hver dag omkring, hvordan din søns dag har været og bed dem om, at være mere fokuseret på ham og de store børn.

Det vil helt sikkert hjælpe når de "store" flytter i sfo til maj.

Anmeld

20. marts 2012

My Babygirl

det gjorde ondt i mit hjerte bare at læse om det, jeg synes bestemt I skal nævne det i børnehaven for det er ikke i orden.

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville være åben omkring det i bh og få en god dialog med dem. Snak med dem hver dag omkring, hvordan din søns dag har været og bed dem om, at være mere fokuseret på ham og de store børn.

Det vil helt sikkert hjælpe når de "store" flytter i sfo til maj.

jeg har helt klart tænk mig og nævne det imorgen.. 

jeg har bare også løst til og skælde ud selvom det ikke hjælper noget

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

My Babygirl skriver:

det gjorde ondt i mit hjerte bare at læse om det, jeg synes bestemt I skal nævne det i børnehaven for det er ikke i orden.

har også tænkt mig og sige det imorgen...

jeg er bare så gal og ked af det

Anmeld

20. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det 

jeg har en følse af, at min søn på 3½år bliver udnytte i børnehaven af de store drenge det gør mig så ked af det at jeg har den følse 

grunden til jeg har den følse er at min søn kommer hjem med skremmer på kroppen ikke bare blå mærker, nej det er rifter på øreflippen eller næseblod. det er bare nogen få eksempler på de skrammer han er kommet hjem med og de voksene oppe i børnehaven kan  ikke fortælle hvordan han har fået dem.

idag fortalt han at børnen havde smidt hans madpakke på gulvet der oppe da mig og min mand spørger hvem børnen er vil vores søn ikke flotte os det, vi spørger så om det er de store drenge, hvor til han svare ja

hvad ville i gøre i denne situation ??

vi skal til samtale i børnehaven i morgen hvor jeg har tænkt mig og nævne hvordan jeg har det

Jeg ville helt klart tage det op i morgen, det er bare så ikke acceptabel at de store får lov til det - uden at nogen griber ind...

Det ødelægger jeres drengs selvtillid...

Så bank i bordet og forlang at der bliver gjort noget ved det, både at pædagogerne reagere - men så sandelig også at de store bliver stoppet.

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Jeg ville helt klart tage det op i morgen, det er bare så ikke acceptabel at de store får lov til det - uden at nogen griber ind...

Det ødelægger jeres drengs selvtillid...

Så bank i bordet og forlang at der bliver gjort noget ved det, både at pædagogerne reagere - men så sandelig også at de store bliver stoppet.

jeg vil klart sige noget imorgen.

men hvordan skal jeg lige få det sagt til dem..

Anmeld

20. marts 2012

sarahb

Du siger bare at du har undret dig over alle de skræmmer din søn kommer hjem med og at du kan mærke han er ked af det når du spørger ind til dem. At han har forklaret at der er nogle der har smidt hans madpakke osv osv og at han selv nævner det er de store børn.
Du er som forældre selvfølgelig ovenud skræmt over dette og bange for hvilke konsekvenser det kan have for din dreng at han oplever sådanne overgreb.
De bliver nød til at være opmærksomme, skille de store fra de mindre osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.