min mor...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2009

Janep

Miamaja skriver:

kamillethe er jo ganske harmlost saa det kan jeg ikke hidse mig op over men med slik er ikke saa godt for deres taender isaer men der maa man evt give dem et par artikler der omhandler hvorfor det er godt at undlade det sode men paa en positiv og rolig maade, og bare fortaelle at det vil vaere bedre hvis de giver f.eks jordbaer, frugt eller et par rosiner istedet.

og saa huske at jamen bliver de en sjaelden gang passet saa dor de ikke af sukker. det er mere det langvarige der skader taenderne.

ih nej, kamillethe skder ikk.. tværtimod da men jeg have bare sagt til hende hun skulle lade være, hvilket hun så ikke gjode.

og self når de blir passet ved hende skal de da forkæles.. det er jo det man har bedsteforældre til

men vi vil gerne ha det sådan at vi kun får fredagsslik.. ihvertfald i starten indtil hannah selv kan styre sit forbrug og det tror ejg blir meget svært for min mor at se det gode i..

men vi finder nok ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

Guldet

Hihi..
Forstår dig godt..
Når mig og min søster evt. blev passet hos min bedstemor.. og min mor havde sagt at hun ikke måtte klippe vores pandehår, selvom at det var ved at være langt, fordi det ville min mor selv! Men da hun hentede os igen.. Ja så var havde vi fået klippet det alligevel, og det skal lige sides, at grunden til min mor selv ville, er fordi at min bedstemor har gjort det før, og det var hammer skævt.. og det var det osse den her gang!

Anmeld

10. april 2009

Kvindemin

Janep skriver:

ih nej, kamillethe skder ikk.. tværtimod da men jeg have bare sagt til hende hun skulle lade være, hvilket hun så ikke gjode.

og self når de blir passet ved hende skal de da forkæles.. det er jo det man har bedsteforældre til

men vi vil gerne ha det sådan at vi kun får fredagsslik.. ihvertfald i starten indtil hannah selv kan styre sit forbrug og det tror ejg blir meget svært for min mor at se det gode i..

men vi finder nok ud af det

Det eneste du vil, er at blive respekteret. Og jeg forstår dig udemærket godt!

Jeg syntes bare du skal snakke stille og roligt med hende, og hvis ikke hun forstår det. Så må du jo kort og godt sige, at så bliver det kun i selvskab med dig at hun ser sit barnebarn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.