min mor...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2009

Loggidut

jeg gad slet ikke hidse mig op over det...slet slet ikke...lad mig vende det på hovedet...hun er trodsalt den der har formet dig til det du er i dag!

Hvad er det forresten lige for noget med ikke at må bade øjet i kamillethe?
Jeg ved godt det er blevet moderne at sige man ikke må, for der kan ske dit og dat, men helt ærligt, jeg bruger kamillethe, og vil altid gøre det.
Lige nu har tiffanie øjenbetændelse, og det creme vi smørre hende med virker ikke en skid, så er det ikke blevet bedre i morgen, så går jeg altså igen igang med kamilletheen!
Det virker.

jeg ville nok sige at hvis hun ikke har de regler som du har, så lad være med at lade barnet passe af hende.

Vi har altid levet efter at den der passer bestemmer, mere eller mindre...selv. hvis det er noget barnet direkte ikke kan tåle, lader de være, men ellers lukker jeg øjnene, og siger Hyg jer, i finder nok ud af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Stumpen

Janep skriver:

hehe jooh det er måske rigtig nok

men alligevel.. sys os det kan blive for meget

Det kan blive for meget, men samtidig synes jeg også du skal stole på din mor (kender hende ikke, så jeg tager udgangspunkt i mit kendskab til min egen mor, hvilket kan være milevidt fra din)
HVis hun sætter din datter op på en gynge, så passer hun på hende, vasker hun hendes øjne i kamillete er det i den bedste hensigt..
Men der er forskel på om en bedste gør det i den bedste mening eller for at være belærende osv...

Anmeld

2. april 2009

Stumpen

Loggidut skriver:

jeg gad slet ikke hidse mig op over det...slet slet ikke...lad mig vende det på hovedet...hun er trodsalt den der har formet dig til det du er i dag!

Jeg ved godt det er blevet moderne at sige man ikke må, for der kan ske dit og dat, men helt ærligt, jeg bruger kamillethe, og vil altid gøre det.
Lige nu har tiffanie øjenbetændelse, og det creme vi smørre hende med virker ikke en skid, så er det ikke blevet bedre i morgen, så går jeg altså igen igang med kamilletheen!
Det virker.

jeg ville nok sige at hvis hun ikke har de regler som du har, så lad være med at lade barnet passe af hende.

Vi har altid levet efter at den der passer bestemmer, mere eller mindre...selv. hvis det er noget barnet direkte ikke kan tåle, lader de være, men ellers lukker jeg øjnene, og siger Hyg jer, i finder nok ud af det!

Er det nu også galt at bade øjne i kamille te???? Amen altså, lad os da endelig smøre vores unger ind i flere kemiske stoffer............

Anmeld

2. april 2009

Loggidut

Stumpen skriver:

Er det nu også galt at bade øjne i kamille te???? Amen altså, lad os da endelig smøre vores unger ind i flere kemiske stoffer............

lige min pointe! Jeg er sgu ihvertfald ikke død endnu....kun meget træt

Anmeld

2. april 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

lige min pointe! Jeg er sgu ihvertfald ikke død endnu....kun meget træt

Det er vidst pga risiko for allergi og så er kogt vand præcis lige så godt, har undersøgelser vist.
Knus...

Anmeld

2. april 2009

Janep

Eva skriver:

Kan jeg sagtens forstå-smiler- derfor jeg ville vente med at lade min mor passe til jeg havde et barn på 5-6 år, så ved de nogenlunde godt hvad de selv kan og vil.
Knus..

Jah det er rigtig nok Kan være det blir vores løsning

Anmeld

2. april 2009

Janep

Loggidut skriver:

Det virker.

hmm ja rigtig nok..
Grunden er jo at jeg bare er bekymret for min lille pige

Det er heller ikke fordi jeg er sur over det med kamilieten. det overlever hun nu nok Det er bare det at jeg sagde hun ikke skulle gøre det, men så gjorde det alligevel

Men jeg tror bare det blir sådan at hun ikke blir passet der før hun er gammel nok til selv at kunne sige hvad hun vil

Anmeld

9. april 2009

mnj1973

Janep skriver:

ja nogen gange er hun altså bare for meget. Men det kender vi vel alle

grunden til jeg skriver herinde er fordi jeg gerne vil ha et råd til hvordan jeg skal takle hende når min datter blir ældre.
Min mor er sådan en stædig en og når hun har ret har hun altså bare ret!
Det kan self os være godt nogle gange og andre ikke

I dag sku hun liige passe hannah i en halv time fordi jeg og manden sku ud og hente et par ting til haven.

Og da vi kom tilbage havde hun nået at vaske hannahs æje i kamillethe (Hvilket jeg sagde til hende lige inde vi kørte at hun ikke skulle) Og givet hannah shokolade.

Hun respektere ikke hvad det er jeg siger. overhovedet ikke

Hmm hva gør jeg ved hende

Nu lyder dette her ikke af så meget hvilket det jo heller ikke er Men hvis jeg ikke siger fra nu tror jeg det blir meget være når hun blir ældre

hej
da jeg fik mit første barn havde jeg nogle meget gammeldags svigerforældre
som mente at den bedste sovemedicin var honning på sutten hvilket jeg ikke vil ha så da jeg opdagede at de gjorde det når jeg ikke var der sagde jeg kort at det havde jeg jo sagt at det ville jeg under ingen omstændigheder finde mig i så hvis de gerne ville være sammen med mit barn også alene havde de at respektere de få regler jeg gav udtryk for såsom honning og ingen kartoffelmel som pudder på enden

det virkede har aldrig haft problemer med at de ikke respekterede mig siden

Anmeld

9. april 2009

Janep

mnj1973 skriver:

hej
da jeg fik mit første barn havde jeg nogle meget gammeldags svigerforældre
som mente at den bedste sovemedicin var honning på sutten hvilket jeg ikke vil ha så da jeg opdagede at de gjorde det når jeg ikke var der sagde jeg kort at det havde jeg jo sagt at det ville jeg under ingen omstændigheder finde mig i så hvis de gerne ville være sammen med mit barn også alene havde de at respektere de få regler jeg gav udtryk for såsom honning og ingen kartoffelmel som pudder på enden

det virkede har aldrig haft problemer med at de ikke respekterede mig siden

okay

jeg tror jeg ska sige det samme til min mor i morgen

Hun kommer nemlig med påskeæg i morgen, og jo hannah må gerne få lidt schokolade men ikk så meget, det er jo hende der får ondt i maven af det bagefter.

desvære er jeg ikke hjemme i morgen det meste af dagen og det ved min mor og hun har valgt bevidst at komme efter jeg er taget afsted.

Men jeg lade dem om det i morgen. Og hvis de så overfodre hende med det så må hun jo få hele smøren

Anmeld

9. april 2009

Miamaja

kamillethe er jo ganske harmlost saa det kan jeg ikke hidse mig op over men med slik er ikke saa godt for deres taender isaer men der maa man evt give dem et par artikler der omhandler hvorfor det er godt at undlade det sode men paa en positiv og rolig maade, og bare fortaelle at det vil vaere bedre hvis de giver f.eks jordbaer, frugt eller et par rosiner istedet.

og saa huske at jamen bliver de en sjaelden gang passet saa dor de ikke af sukker. det er mere det langvarige der skader taenderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.