min mor...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. april 2009

Janep

ja nogen gange er hun altså bare for meget. Men det kender vi vel alle

grunden til jeg skriver herinde er fordi jeg gerne vil ha et råd til hvordan jeg skal takle hende når min datter blir ældre.
Min mor er sådan en stædig en og når hun har ret har hun altså bare ret!
Det kan self os være godt nogle gange og andre ikke

I dag sku hun liige passe hannah i en halv time fordi jeg og manden sku ud og hente et par ting til haven.

Og da vi kom tilbage havde hun nået at vaske hannahs æje i kamillethe (Hvilket jeg sagde til hende lige inde vi kørte at hun ikke skulle) Og givet hannah shokolade.

Hun respektere ikke hvad det er jeg siger. overhovedet ikke

Hmm hva gør jeg ved hende

Nu lyder dette her ikke af så meget hvilket det jo heller ikke er Men hvis jeg ikke siger fra nu tror jeg det blir meget være når hun blir ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

pigebaby19

Heej, sådan er det os ved mine sviger forældre, nu har vi godt nok ikke noget barn endnu, men vores hund som er vores lille baby indtil videre.. Den må ikke få madrester og det kan min svigerfar ikke forstå, så vi har sagt at hvis han ikke lader være med at give den noget så får han ikke lov til at passe den mere. Og det har hjulpet. Ved godt man ikke helt kan sammenligne mennesker med dyr. Men du kan da prøve at forklarer hende at hvis hun ikk gør det du gerne vil have så kan hun ikke passe hende mere, det er jo dit barn og det er dig der bestemmer over hende lige meget hvor hun er. Det ikke din mor...

Anmeld

2. april 2009

Stumpen

Her i huset har vi den holdning at når bedste passer, så er det hende der bestemmer, hvad der skal ske og så længe det er med måde, så synes jeg det er ok... Ellers må vi jo lade være med at få hende til at passe vores barn..

Anmeld

2. april 2009

Honningblomst

Lad være med at få hende passet så længe hun er lille og der er en masse hun ikke må få...når hun bliver større vil hun elske at blive forkælet og proppet med alt det forkerte hos mormor, præcis som alle andre børnebørn, det er jo netop magien ved bedsteforældre....et fristed og nogle voksne som gør og giver alt det mor og far ikke gør og som aldrig kan sige nej-smile.
Knus Eva..med tre unger der elsker at være hos mormor og morfar og er det tit...

Anmeld

2. april 2009

Janep

pigebaby19 skriver:

Heej, sådan er det os ved mine sviger forældre, nu har vi godt nok ikke noget barn endnu, men vores hund som er vores lille baby indtil videre.. Den må ikke få madrester og det kan min svigerfar ikke forstå, så vi har sagt at hvis han ikke lader være med at give den noget så får han ikke lov til at passe den mere. Og det har hjulpet. Ved godt man ikke helt kan sammenligne mennesker med dyr. Men du kan da prøve at forklarer hende at hvis hun ikk gør det du gerne vil have så kan hun ikke passe hende mere, det er jo dit barn og det er dig der bestemmer over hende lige meget hvor hun er. Det ikke din mor...

jah sys måske bare det er lidt hårdt at sige det på den måde .. men self hvis hun ikke forstår det på andre måder er der jo ikke noget at gøre

Anmeld

2. april 2009

Janep

Stumpen skriver:

Her i huset har vi den holdning at når bedste passer, så er det hende der bestemmer, hvad der skal ske og så længe det er med måde, så synes jeg det er ok... Ellers må vi jo lade være med at få hende til at passe vores barn..

Jah sådan vil jeg også gerne ha det.

Men jeg vil også gerne kunne aflevere mit barn og så hente hende igen og vide at hun ikke bare har levet af chokolade De er jo i voksealderen

Anmeld

2. april 2009

Stumpen

Janep skriver:

Jah sådan vil jeg også gerne ha det.

Men jeg vil også gerne kunne aflevere mit barn og så hente hende igen og vide at hun ikke bare har levet af chokolade De er jo i voksealderen

Vil hun ikke altid være det?? -altså til engang i ungdommen

Anmeld

2. april 2009

Janep

Eva skriver:

Lad være med at få hende passet så længe hun er lille og der er en masse hun ikke må få...når hun bliver større vil hun elske at blive forkælet og proppet med alt det forkerte hos mormor, præcis som alle andre børnebørn, det er jo netop magien ved bedsteforældre....et fristed og nogle voksne som gør og giver alt det mor og far ikke gør og som aldrig kan sige nej-smile.
Knus Eva..med tre unger der elsker at være hos mormor og morfar og er det tit...

jah og sådan skal det da os være. at blive forkælet ved sine bedsteforældre altser Det er da noget af det bedste man ved når man er barn

Men det er jo ikke kun at hun giver hende slik
Hvis jeg fk havde sagt at hun var for lille til den gynge de havde og hun så havde ment det modsatte, Havde hun sat hende op på gyngen ligemeget om jeg havde sagt at hun ikke måtte..
Håber du fårstår hva jeg mener

Anmeld

2. april 2009

Janep

Stumpen skriver:

Vil hun ikke altid være det?? -altså til engang i ungdommen

hehe jooh det er måske rigtig nok

men alligevel.. sys os det kan blive for meget

Anmeld

2. april 2009

Honningblomst

Janep skriver:

jah og sådan skal det da os være. at blive forkælet ved sine bedsteforældre altser Det er da noget af det bedste man ved når man er barn

Men det er jo ikke kun at hun giver hende slik
Hvis jeg fk havde sagt at hun var for lille til den gynge de havde og hun så havde ment det modsatte, Havde hun sat hende op på gyngen ligemeget om jeg havde sagt at hun ikke måtte..
Håber du fårstår hva jeg mener

Kan jeg sagtens forstå-smiler- derfor jeg ville vente med at lade min mor passe til jeg havde et barn på 5-6 år, så ved de nogenlunde godt hvad de selv kan og vil.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.