Har taget munden for fuld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.792 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg står og er ledig på KH og har derfor søgt noget praktik på et plejehjem som er på 37 timer, jeg kan allerede mærke på mig selv nu at jeg fortryder og ikke kan magte det.. Jeg syntes jeg har svært ved at få min hverdag til at hænge sammen føler jeg er stresset og at jeg ikke har tid til mit barn s: - Jeg er så ked af det jeg kan ikke orke at jeg skal ud og lave noget.. I de sidste to uger har der vært sygdom herhjemme, lægen ved ikke hvad mit barn fejler så det er rigtig hårdt og nu ligger jeg selv og er syg.. Jeg bare ikke rumme mere /; Hvad gør jeg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er ærlig overfor dig selv og din chef og fortæller det som det er...

tror hellere de vil have færre effektive timer end at du ender med en længere sygeperiode pga stress...

Stress er altså farligt så HUSK at lytte til din krop og sænk tempoet når det bliver for meget...

Anmeld

20. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg står og er ledig på KH og har derfor søgt noget praktik på et plejehjem som er på 37 timer, jeg kan allerede mærke på mig selv nu at jeg fortryder og ikke kan magte det.. Jeg syntes jeg har svært ved at få min hverdag til at hænge sammen føler jeg er stresset og at jeg ikke har tid til mit barn s: - Jeg er så ked af det jeg kan ikke orke at jeg skal ud og lave noget.. I de sidste to uger har der vært sygdom herhjemme, lægen ved ikke hvad mit barn fejler så det er rigtig hårdt og nu ligger jeg selv og er syg.. Jeg bare ikke rumme mere /; Hvad gør jeg???

HVis du ikke kan overskue 37 timer og det går ud over dig selv og din familie, så skal du finde noget andet. Det er måske nemmere sagt end gjort, men min holdning er: Hellere kontantshjælpsmotager, lykkelig og afslappet med overskud til sig selv og børn, end lønmodtager med stress og dårlig samvittighed.

Det er måske ikke så fedt at skulle krybe til korset så hurtigt og sige "DET her, det kan jeg ikke alligevel" men som jeg ser det, er det bare med at suge stoltheden og gøre det.

Håber du finder ud af det og finder ud af hvad din lille gøje fejler.

Anmeld

20. marts 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Venter på om du får det. Og siger fra. Eller ringer og trækker din ansøgning tilbage. Sender lige et knus. 

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Venter på om du får det. Og siger fra. Eller ringer og trækker din ansøgning tilbage. Sender lige et knus. 

Er bange for at hvis jeg gør det trækker de min KH de er så stride overfor mig dernede s;- de køre virkelig rundt med folk. men jeg har bestilt tid ved lægen på fredag for at snakke, står også og skal igennem en abort ): Jeg er bare helt færdig..

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

HVis du ikke kan overskue 37 timer og det går ud over dig selv og din familie, så skal du finde noget andet. Det er måske nemmere sagt end gjort, men min holdning er: Hellere kontantshjælpsmotager, lykkelig og afslappet med overskud til sig selv og børn, end lønmodtager med stress og dårlig samvittighed.

Det er måske ikke så fedt at skulle krybe til korset så hurtigt og sige "DET her, det kan jeg ikke alligevel" men som jeg ser det, er det bare med at suge stoltheden og gøre det.

Håber du finder ud af det og finder ud af hvad din lille gøje fejler.

Jeg ved med mig selv jeg ikke kan, jeg står for alt herhjemme og har en mand der tjener rigtig godt, så jeg behøver kun deltids job men det her er jo kun et praktik ophold på 4uger.

Anmeld

20. marts 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Er bange for at hvis jeg gør det trækker de min KH de er så stride overfor mig dernede s;- de køre virkelig rundt med folk. men jeg har bestilt tid ved lægen på fredag for at snakke, står også og skal igennem en abort ): Jeg er bare helt færdig..

Er det ikke kun på dagpenge man skal søge arbejde? Eller er der nye regler. ??? Men godt du skal til lægen. Trist med aborten 

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Er det ikke kun på dagpenge man skal søge arbejde? Eller er der nye regler. ??? Men godt du skal til lægen. Trist med aborten 

Jeg skal hvertfald søge to jobs om ugen..

Anmeld

20. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg ved med mig selv jeg ikke kan, jeg står for alt herhjemme og har en mand der tjener rigtig godt, så jeg behøver kun deltids job men det her er jo kun et praktik ophold på 4uger.

Altså.. i min optik er det ligegyldigt hvor lang tid det er, hvis man ikke føler man kan, skal man lytte til det. :/ Jeg har selv prøvet det og det er ikke sjovt at skulle indrømme at man ikke kan. Jeg tænkte jo med min "fornuftige" hjerne at det da var noget værre pjat, hvorfor kan du ikke klare en lille praktik etc. men det kunne jeg ikke.. og så var det bare sådan det var, jeg blev meget gladere da jeg stoppede og 1 år senere var jeg klar og gennemførte en 3 mdr's praktik (samme sted)

Og når du er i den priviligerede situation at du faktisk ikke BEHØVER at have et fuldtidsjob.. så LAD være. Der er jo ingen grund til at blive stresset og ked af det over noget du egentlig ikke bhøver at gøre.

gir det mening? xD hehe

Anmeld

20. marts 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Jeg skal hvertfald søge to jobs om ugen..

Okay. Nok fordi at de betrægter dig som rask. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.