Anonym skriver:
Jeg står og er ledig på KH og har derfor søgt noget praktik på et plejehjem som er på 37 timer, jeg kan allerede mærke på mig selv nu at jeg fortryder og ikke kan magte det.. Jeg syntes jeg har svært ved at få min hverdag til at hænge sammen føler jeg er stresset og at jeg ikke har tid til mit barn s: - Jeg er så ked af det jeg kan ikke orke at jeg skal ud og lave noget.. I de sidste to uger har der vært sygdom herhjemme, lægen ved ikke hvad mit barn fejler så det er rigtig hårdt og nu ligger jeg selv og er syg.. Jeg bare ikke rumme mere /; Hvad gør jeg???
HVis du ikke kan overskue 37 timer og det går ud over dig selv og din familie, så skal du finde noget andet. Det er måske nemmere sagt end gjort, men min holdning er: Hellere kontantshjælpsmotager, lykkelig og afslappet med overskud til sig selv og børn, end lønmodtager med stress og dårlig samvittighed.
Det er måske ikke så fedt at skulle krybe til korset så hurtigt og sige "DET her, det kan jeg ikke alligevel" men som jeg ser det, er det bare med at suge stoltheden og gøre det.
Håber du finder ud af det og finder ud af hvad din lille gøje fejler.
Anmeld