Update på gæt kønnet 19+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jayy jeg gættede rigtigt! I ka godt glæde jer. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Kay

Lotus86 skriver:

Tillykke med en dejlig veloverstået misdannelsesscanning, så kan man for alvor slappe af og nyde det

Og en lille prinsesse, hvor er det hyggeligt

er også glad for det gik godt... det endte nu med at være en god dag på trods at den dumme start på dagen... lige modsat af i går... hihi

Anmeld

19. marts 2012

Kay

StineW79 skriver:

Jayy jeg gættede rigtigt! I ka godt glæde jer. Vh stine

Tillykke med det rigtige gæt

Anmeld

19. marts 2012

JH12

Kay skriver:

så kom updaten lidt sent da vi lige skulle besøge svigerfar der lige er blevet udskrevet og så ha en dejlig kæreste middag

https://www.baby.dk/debat/165337pi8/uge-20/gaet-koennet-194.aspx

vi skulle ind kl. 13.30 men de var en lille smule forsinkede... så vi kom først til 14.45

og så skulle den lille selvfølgelig hoppe og springe rundt som sedvaneligt så det var svært at måle alle tingene...

men det hele så ud som det skulle... bortset fra at min moderkage lå nede og spærrede for udgangen... men i 99% af tilfældende når den at rykke sig inden fødslen... men det får vi afse om den er i uge 33 hvor jeg skal scannes igen

vi fik 4 billeder med hjem... i får lige det bedste her... de andre er ik ret gode da det var meget svært at ligge stille for den lille...

det var så alt fra min md scanning...

eller... når nej...

glemte jo noget...

flertallet vandt...

Kæmpe stort Tillykke  både med en aktiv baby, og at det er en lille pige der gemmer sig inde i maven

Og fulgte jo lidt med om "historien" om din svigerfar, det glæder mig at læse han er blevet udskrevet, håber han har det godt.

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

Kay skriver:

ja... har fortsat sagt den hele dagen...

men nøj hvor var det underligt at jeg kunne sidde og se de ting jeg kunne mærke...

der har virkelig været gang i hende i dag også da jeg blev scannet... så kunne både se og mærke spærkene... det føltes godtnok mystisk...

Hehe Sådan havde jeg det også i fredags - baby-fisen her i maven kan nemlig ikke lide den de scanner med og sparker til den når hun kan komme til det

Men det er så skønt når man kan mærke dem Bare vent til du kommer længere op i ugerne (32+ og videre), så føles det virkelig voldsom nogen gange når de vender sig

Anmeld

19. marts 2012

B&J

Kay skriver:

mange tak manden skal lige vende sig til det da han har omtalt den som ham helt fra start... hihi

ihhihihihi jaa det er da lidt svært så men mon ikke hun bliver fars lille prinsesse

Anmeld

19. marts 2012

Kay

Joyce1986 skriver:

Kæmpe stort Tillykke  både med en aktiv baby, og at det er en lille pige der gemmer sig inde i maven

Og fulgte jo lidt med om "historien" om din svigerfar, det glæder mig at læse han er blevet udskrevet, håber han har det godt.

ja det går oki med ham... lavede også en update her inde i formmidags så dagen ente med at blive ret ok alligevel...

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

Tillykke med det

Anmeld

19. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Hehe Sådan havde jeg det også i fredags - baby-fisen her i maven kan nemlig ikke lide den de scanner med og sparker til den når hun kan komme til det

Men det er så skønt når man kan mærke dem Bare vent til du kommer længere op i ugerne (32+ og videre), så føles det virkelig voldsom nogen gange når de vender sig

hihi det glæder jeg mig til... her var hun aktiv fra morgenstunden... og har været det siden... ikke uafbrut men har fået et spark her og der i løbet af hele dagen så kan vi forhåbentlig begge sove godt i nat

Anmeld

19. marts 2012

projekt-ønskebarn

He hé nej ingen klub men det kan der jo komme  

Fint billede forresten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.