Lussingesyge.. er jeg pylret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Kay

det er ikke pyldret... jeg arbejder i en vuggestue og jeg ville gøre det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
crille skriver:

Haha tak Stine. Godt med lidt beslutsomhed!  

Er nu også præcis sådan jeg tænker det og min chef virker også som af helt samme skuffe. Men det er nu rart med andres perspektiv. Hvis jeg fremstod pylret, så var det ok. Tror ikek det havde ændret min holdning. 

Nemlig så ja 

Det var da også pænt af din chef at ringe, istedet for at vente til du kom på arbejde. Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Nemlig så ja 

Det var da også pænt af din chef at ringe, istedet for at vente til du kom på arbejde. Vh stine

Hehe jo, men så kunne hun jo bare have sendt mig hjem igen Men er nu også ret så tilfreds med min chef..  

Anmeld

19. marts 2012

crille

Kay skriver:

det er ikke pyldret... jeg arbejder i en vuggestue og jeg ville gøre det samme

Tak  

Har læst mig til at det er sådan en forårsvirus og at der er epidemi ca hvert 4. år. Måske var det en god anledning at snakke med chefen om, hvilken holdning man har på arbejdspladsen - sltså hvis man kan det uden at blæse det op til noget det ikke er. Det kan jo ikke betale sig at tage sorgerne på forskud  

Anmeld

19. marts 2012

Kay

crille skriver:

Tak  

Har læst mig til at det er sådan en forårsvirus og at der er epidemi ca hvert 4. år. Måske var det en god anledning at snakke med chefen om, hvilken holdning man har på arbejdspladsen - sltså hvis man kan det uden at blæse det op til noget det ikke er. Det kan jo ikke betale sig at tage sorgerne på forskud  

nej lige netop... de fleste af os har jo antistofferne i blodet men indtil man har svar på det ville jeg blive hjemme

Anmeld

21. marts 2012

crille

Kunne rigtig godt tæmke mig at høre fra flere der har været i noget lig min situation, så skriver lige nyt indlæg, så tråden kan ryge til tops igen  

Anmeld

22. marts 2012

crille

Update.. 

Desværre ingen svar i dag og formentlig heller ikke før i starten af næste uge. 

Det jo skønt at have fri, men jeg kan mærke jeg går og er lidt nervøs for svaret.. 

Anmeld

22. marts 2012

crille

Frejasmor skriver:

Jeg arbejdede i en bh da jeg blev gravid og der var der også et barn der fik lussingesyge.

Jeg blev sygemeldt indtil jeg fik svar på blodprøven og jeg var ikke immun, så jeg var hjemme i 6 uger.

jeg synes du skal tage det alvorligt og synes slet ikke du er pylret.

knus fra mig

Nu er lægen også kommet frem til at det er sådan proceduren er.. 

Havde håbet på svar i dag, men der er ikek noget endnu. Hvor længe gik der fra du fik taget test, til du havde svar, kan du huske det? 

Anmeld

22. marts 2012

Kay

crille skriver:

Update.. 

Desværre ingen svar i dag og formentlig heller ikke før i starten af næste uge. 

Det jo skønt at have fri, men jeg kan mærke jeg går og er lidt nervøs for svaret.. 

øv øv øv... hvorfor tager det så lang tid?? det er da irriterende...

kan godt forstå du er nervøs

Anmeld

22. marts 2012

crille

Kay skriver:

øv øv øv... hvorfor tager det så lang tid?? det er da irriterende...

kan godt forstå du er nervøs

Jeg ved det ikke.. !! 

Ringede til lægen og først kunne han ikek forstå hvad der stod.. var nok væk i 5 min fra tlf og der fik jeg sgu lidt mavepine.. Så kom ahn tilbage og sagde at nej, de havde ingen svar endnu.. prøverne er sendt videre til Herlev. Om det betød noget vidste han ikke.

Godt man har en kammerat der læser til læge der kunne informere at det er helt normal procedure, det er fordi lægerne sender det forkert ind til panum og på Herlev har de et meget større lab for nogle slags prøver.. 

Puuuhaa.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.