Frejasmor skriver:
Jeg arbejdede i en bh da jeg blev gravid og der var der også et barn der fik lussingesyge.
Jeg blev sygemeldt indtil jeg fik svar på blodprøven og jeg var ikke immun, så jeg var hjemme i 6 uger.
jeg synes du skal tage det alvorligt og synes slet ikke du er pylret.
knus fra mig
Ok, tak for dine erfaringer. Lægen vidste nemlig ikke så meget om det og min arbejdsgiver har heller ikek lige kunnet finde svar. Så aftalen er at jeg er hjemme til vi ved svar fra blodprøve og så må de forsøge at finde svar på hvad der skal ske, hvis ikke jeg er immun.
Havde godt læst at det så er 6 uger fra sidste udbrud (der kan jo nå at komme flere), hvilket gør at jeg tænker at det så ER et smittefare man bør tage alvorligt. Men sundhedsstyrelsen virker ikke til at tage det så alvorligt som man har gjort tidligere.. Nå, men det giver ro at høre at du har været hjemme.
Forhåbentlig har der ikke været nogen tegn på virus vel? Du gik fri? Ville ærligt godt kunne nyde 6 uger hjemme, men det skal ikke være det som at det kommer an på. Krydser først og fremmest for at der ingen virus er at finde i mit blod, så jeg ved at lillemanden har det godt
Anmeld