sex og graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Held og lykke med det

Håber snart du får kvalmen under kontrol

tak..

jeg tænkte lidt over det med agurk, måske man sku lave en lille salat ?

er godt nok ret kræsen men lidt salat, agurk og måske lidt skinke eller kylling eller sådan i... det er vel egentlig ikke så tungt i maven ? ?

har du nogle gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

tak..

jeg tænkte lidt over det med agurk, måske man sku lave en lille salat ?

er godt nok ret kræsen men lidt salat, agurk og måske lidt skinke eller kylling eller sådan i... det er vel egentlig ikke så tungt i maven ? ?

har du nogle gode råd ?

Lyder som en fin idé med lidt salat

Tænker at råkost oz ligger let hvis du er til gulerødder og æble Bare vælg røde æbler da de er sødere og syrlige æbler ik gør noget godt for kvalme

Frugt generelt ligger let og grøntsager

Husk oz på at du skal have masser af vand, og husk at få salt oz.. Man kan nemlig oz godt lide af kvalme hvis ens sukker/salt neveau er ude af ballance

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Lyder som en fin idé med lidt salat

Tænker at råkost oz ligger let hvis du er til gulerødder og æble Bare vælg røde æbler da de er sødere og syrlige æbler ik gør noget godt for kvalme

Frugt generelt ligger let og grøntsager

Husk oz på at du skal have masser af vand, og husk at få salt oz.. Man kan nemlig oz godt lide af kvalme hvis ens sukker/salt neveau er ude af ballance

okay, tak for dine råd  det vil jeg tage med i mine overvejelser

Anmeld

20. marts 2012

Isaac's mor

Daaaaamn, det lyder jo præcis som mig det der! :O

Det er heldigvis stoppet! Og gjorder det da jeg var omk. 3-4 måneder henne.. Altså vi havde stadig sex (ikke lige så tit som før, men omk. 2 gange om ugen) selvom jeg havde det dårligt og faktisk ikk rigtig havde lyst, blev nød til simpelthen at tage mig sammen, og glemte det alligevel imens...

Jeg prøvede faktisk bare at lave en masse selvom jeg ikk kunne overskue det, bare for at få tankerne et andet sted hen.. Havde mest lyst til ogs bare at ligge stille... Men jeg gik ture op i byen, gik på caféer osv. det hjalp mig i hvertfald

Men bare rolig, det går over på et tidspunkt, og han skal famne nok klare den, han har måske bare mest af alt ondt af dig skal du tænke på, og hallo i har masser tid! ingen grund til at presse dig selv i hvertfald.. Men gør hvad du føler er rigtigt FOR DIG!

Anmeld

20. marts 2012

christina92

Princesspigen skriver:

jeg er en pige på 22 år, første gangs gravid i uge 10+6 og virkelig glad for min kæreste på 30 år..

jeg fandt ud af jeg var gravid 5+? og har fra lige omkring tæt på uge 7 haft voldsom gener af min graviditet..

voldsom kvalme, forstoppelse, næsten hverken spiser eller drikker dog mener lægen ik det er slemt nok til der skal gøres noget.. har også ømme bryster, er meget træt og svimmel det meste af tiden.. har de sidste dage os kastet en smugle op..

kæresten og jeg har den tid vi har været sammen haft en del sex, vi har begge et stort behov og en voldsom lyst til hinanden.. kort tid inden jeg fandt ud af jeg var gravid har vi haft nogle bekymringer økonomisk, så vi havde så en tørke periode på tæt på 14 dage der uden sex..

de sidste 3-4 dage hvor jeg har haft alle de gener af min graviditet har vi så heller ik rigtigt haft sex, jeg kan ikke gøre ret meget andet end ligge på sofaen med min kvalme og orker intet..

jeg føler meget at jeg forsømmer min kæreste, at jeg forsømmer vores forhold, og føler mig ikke utilstrækkelig.. han er ikke en der ville finde sex andet sted og slet ikke nu hvor jeg venter hans barn, han spørger heller ikke efter sex eller ligger op til det eller noget, han kan jo godt se jeg har det ret skidt..

hele mit spørgsmål er så egentlig hvornår holder det op ? jeg har jo lysten til ham og vil meget gerne have sex med ham, så det er ret fustrerende for både ham og jeg at alt den kvalme her sætter en stopper for vores ellers så goe sex...

håber i kan komme med lidt trøstende hjælp eller gode råd eller andet i den stil, og undskyld den MEGET lange forklaring

Jeg er jo også MEGET plaget af kvalme og opkast, så den sidste måned har sexlivet stået ret stille, MEGET stille endda!

Vi har sex når jeg rent fysisk har overskud til det, selvf kun hvis vi har lyst, men det er for det meste på samme tid 

Jeg forstår godt du føler du forsømmer ham, jeg har det på samme måde, det er bare vigtigt du får sat ord påd et overfor ham, snak om hvordan du har det med det, og fortæl at det ikke er fordi du ikke vil ham, han ved det helt sikkert allerede men det er godt at høre dig sige det!

Håber snart du er ovenpå igen så i kan sexe løs!

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Sophie.Hammershøy skriver:

Daaaaamn, det lyder jo præcis som mig det der! :O

Det er heldigvis stoppet! Og gjorder det da jeg var omk. 3-4 måneder henne.. Altså vi havde stadig sex (ikke lige så tit som før, men omk. 2 gange om ugen) selvom jeg havde det dårligt og faktisk ikk rigtig havde lyst, blev nød til simpelthen at tage mig sammen, og glemte det alligevel imens...

Jeg prøvede faktisk bare at lave en masse selvom jeg ikk kunne overskue det, bare for at få tankerne et andet sted hen.. Havde mest lyst til ogs bare at ligge stille... Men jeg gik ture op i byen, gik på caféer osv. det hjalp mig i hvertfald

Men bare rolig, det går over på et tidspunkt, og han skal famne nok klare den, han har måske bare mest af alt ondt af dig skal du tænke på, og hallo i har masser tid! ingen grund til at presse dig selv i hvertfald.. Men gør hvad du føler er rigtigt FOR DIG!

dejligt at høre det ikke kun er mig og endnu mere dejligt at høre der måske er en bedring på det... det med cafe besøg er der ikke rigtigt penge til pt desværre elllers ville det måske også være lidt nemmere at komme op og ud..

men jeg skal jo nok klare den, men syndes bare dte er lidt hårdt og føler jo som jeg skriver at jeg forsømmer ham..

men om han har ondt af mig, tja det ved jeg ikke.. men ihværtifal så er han sød ved mig, bekymrer sig for mig, og ligger på ingen måde op til sex så dårligt som jeg har det.. måske os lidt en lættelse at jeg ikke skal afvise ham..  

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Jeg er jo også MEGET plaget af kvalme og opkast, så den sidste måned har sexlivet stået ret stille, MEGET stille endda!

Vi har sex når jeg rent fysisk har overskud til det, selvf kun hvis vi har lyst, men det er for det meste på samme tid 

Jeg forstår godt du føler du forsømmer ham, jeg har det på samme måde, det er bare vigtigt du får sat ord påd et overfor ham, snak om hvordan du har det med det, og fortæl at det ikke er fordi du ikke vil ham, han ved det helt sikkert allerede men det er godt at høre dig sige det!

Håber snart du er ovenpå igen så i kan sexe løs!

hej christina..

tak skal du have, ja håber os snart det er overstået..

men jeg ved ikke rigtigt hvordan vi skal få hul på sådan en samtale da det fra tid til anden kan være ret svært for mig at snakke om sex grundet tidliger oplevelser..

så jeg ved ikke om du har et godt råd der ? ?

Anmeld

20. marts 2012

christina92

Princesspigen skriver:

hej christina..

tak skal du have, ja håber os snart det er overstået..

men jeg ved ikke rigtigt hvordan vi skal få hul på sådan en samtale da det fra tid til anden kan være ret svært for mig at snakke om sex grundet tidliger oplevelser..

så jeg ved ikke om du har et godt råd der ? ?

I behøver jo ikke snakke direkte om sex bare sig hey skat, du skal vide at jeg altså stadig elsker dig, det er bare lidt svært at have overskud til at vise dig det lige i tiden fordi jeg har det skidt, men håber du ved det ikke er pga. andet en graviditets gener

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

I behøver jo ikke snakke direkte om sex bare sig hey skat, du skal vide at jeg altså stadig elsker dig, det er bare lidt svært at have overskud til at vise dig det lige i tiden fordi jeg har det skidt, men håber du ved det ikke er pga. andet en graviditets gener

ja det kunne godt være en ide at gøre det sådan

Anmeld

20. marts 2012

Isaac's mor

Princesspigen skriver:

dejligt at høre det ikke kun er mig og endnu mere dejligt at høre der måske er en bedring på det... det med cafe besøg er der ikke rigtigt penge til pt desværre elllers ville det måske også være lidt nemmere at komme op og ud..

men jeg skal jo nok klare den, men syndes bare dte er lidt hårdt og føler jo som jeg skriver at jeg forsømmer ham..

men om han har ondt af mig, tja det ved jeg ikke.. men ihværtifal så er han sød ved mig, bekymrer sig for mig, og ligger på ingen måde op til sex så dårligt som jeg har det.. måske os lidt en lættelse at jeg ikke skal afvise ham..  

Det godt han er sådan.. Han skal nok klare den, det jo ikk for evigt og det ved han jo ogs godt, så tror på ingen måde han føler sig forsømt, han vil nok bare være sikker på du ogs har 100% lyst, for DIN skyld, det jo lidt sødt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.