jeg er en pige på 22 år, første gangs gravid i uge 10+6 og virkelig glad for min kæreste på 30 år..
jeg fandt ud af jeg var gravid 5+? og har fra lige omkring tæt på uge 7 haft voldsom gener af min graviditet..
voldsom kvalme, forstoppelse, næsten hverken spiser eller drikker dog mener lægen ik det er slemt nok til der skal gøres noget.. har også ømme bryster, er meget træt og svimmel det meste af tiden.. har de sidste dage os kastet en smugle op..
kæresten og jeg har den tid vi har været sammen haft en del sex, vi har begge et stort behov og en voldsom lyst til hinanden.. kort tid inden jeg fandt ud af jeg var gravid har vi haft nogle bekymringer økonomisk, så vi havde så en tørke periode på tæt på 14 dage der uden sex..
de sidste 3-4 dage hvor jeg har haft alle de gener af min graviditet har vi så heller ik rigtigt haft sex, jeg kan ikke gøre ret meget andet end ligge på sofaen med min kvalme og orker intet..
jeg føler meget at jeg forsømmer min kæreste, at jeg forsømmer vores forhold, og føler mig ikke utilstrækkelig.. han er ikke en der ville finde sex andet sted og slet ikke nu hvor jeg venter hans barn, han spørger heller ikke efter sex eller ligger op til det eller noget, han kan jo godt se jeg har det ret skidt..
hele mit spørgsmål er så egentlig hvornår holder det op ? jeg har jo lysten til ham og vil meget gerne have sex med ham, så det er ret fustrerende for både ham og jeg at alt den kvalme her sætter en stopper for vores ellers så goe sex...
håber i kan komme med lidt trøstende hjælp eller gode råd eller andet i den stil, og undskyld den MEGET lange forklaring 
Anmeld