sex og graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Vi havde også kun sex hver 14. dag ca. de første 3-4 mdr... Jeg orkede det simpelthen ikke fordi jeg havde det så dårligt og bare var helt smadret...

Men omkring uge 16 mener jeg det var, der stoppede det hele og så kom lysten tilbage... Faktisk mere end den har været før jeg blev gravid....

Det er helt normalt at lysten forsvinder de første par måneder, men for det meste kommer den så tilbage sådan omkring halvvejs i graviditeten, når symptomerne er forsvundet (hvis de altså forsvinder for, ja der er jo nogle der døjer med dem hele vejen igennem desværre)---

lysten er der, held vildt.. men kvalmen er bare ikke sjov, tænk hvis jeg kaster op over kæresten eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Øv

Så får du lige mit vidunder-råd mod kvalme.. Frisk agurk i store mængder

Tror nu kun det er mig der har haft den trang men da min kvalme var værst spiste jeg rigtig mange friske agurker om dagen.. De lagde ligesom en bund i maven uden at virke tungt og så tror jeg vandet i dem absolut kun gavnede i min situation

agurk, den har jeg ikke overvejet.. måske det var en ide..

får jo heller ik rigtigt noget væske.. og ja en let bund i maven kunne jo være en god ide..

Anmeld

19. marts 2012

Masig

Princesspigen skriver:

lysten er der, held vildt.. men kvalmen er bare ikke sjov, tænk hvis jeg kaster op over kæresten eller sådan noget

Nårh jamen det kan du jo ikek tage højde for hehe.... Tag et glas mælk eller hvad der nu hjælper på din kvalme og så smut ind og hyg med manden... Mit problem var at lysten slet ikke var der overhovedet....

Men hvis din lyst er der, så synes jeg da bestemt bare du skal gøre det... Hav evt en spand med der lige kan stå ved siden af HVIS NU du skulle kaste op.. og ja så kan det godt være hans ædlere dele kommer til at hænge lidt bagefter, men han kender jo "risikoen" hehe....

Anmeld

19. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

agurk, den har jeg ikke overvejet.. måske det var en ide..

får jo heller ik rigtigt noget væske.. og ja en let bund i maven kunne jo være en god ide..

Jeg opdagede oz kun den friske agurk ved et tilfælde, men kender så heller ingen andre der har haft det sådan med agurk Vandmelon er oz en god måde at få væske og lidt let i maven samtidig

Min kæreste var altså meget forstående over muligheden for at jeg kastede op midt i det hele.. Vi havde en spand med i soveværelset og så stoppede han hvis det blev for meget.. Spanden nåede aldrig at blive brugt, men den var en rar "støtte" at have

Anmeld

19. marts 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Nårh jamen det kan du jo ikek tage højde for hehe.... Tag et glas mælk eller hvad der nu hjælper på din kvalme og så smut ind og hyg med manden... Mit problem var at lysten slet ikke var der overhovedet....

Men hvis din lyst er der, så synes jeg da bestemt bare du skal gøre det... Hav evt en spand med der lige kan stå ved siden af HVIS NU du skulle kaste op.. og ja så kan det godt være hans ædlere dele kommer til at hænge lidt bagefter, men han kender jo "risikoen" hehe....

kan godt se hvad du mener, men syndes nu alligevel det er lidt ulækkert.. så prøver min kaamp videre med at finde et vidunder middel tror jeg  og håber på det snart stilner lidt af så jeg kan nyde min kæreste igen..

Anmeld

19. marts 2012

Masig

Princesspigen skriver:

kan godt se hvad du mener, men syndes nu alligevel det er lidt ulækkert.. så prøver min kaamp videre med at finde et vidunder middel tror jeg  og håber på det snart stilner lidt af så jeg kan nyde min kæreste igen..

Hehe kan nu også godt følge dig, men havde min lyst været der tror jeg jeg havde udnyttet det...

Men håber da din kvalme snart stopper, så I kan hygge jer igen uden at frygte noget

Anmeld

19. marts 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Jeg opdagede oz kun den friske agurk ved et tilfælde, men kender så heller ingen andre der har haft det sådan med agurk Vandmelon er oz en god måde at få væske og lidt let i maven samtidig

Min kæreste var altså meget forstående over muligheden for at jeg kastede op midt i det hele.. Vi havde en spand med i soveværelset og så stoppede han hvis det blev for meget.. Spanden nåede aldrig at blive brugt, men den var en rar "støtte" at have

er ikke så meget til vandmelon, men agurken skal prøves tror jeg..

syndes bare det virker lidt ulækkert og grotesk med spanden "med i seng"... tror det ville fjerne min lyst til sexen ved at have den stående ved siden af..

Anmeld

19. marts 2012

merle2010

uhh hvor jeg kender det der

jeg er osse bare dårlig hele tiden og tror mig og kæresten har haft sex 5 gange siden jeg blev gravid er i uge 28 nu

jeg kaster op flere gange om dagen og får endda stærke piller mod kvalme, men de virker vidst ikke mere....

INTET hjælper på min kvalme, jeg har prøvet ALT... har osse været indlagt med væskemangel...

og det der med at kaste op mens man har sex, det er skam afprøvet her ikke nogen videre succes... suk...

manden tager det dog pænt og tvinger mig ikke eller spørger efter sex...

sidst jeg var gravid var sexlysten helt væk indtil 2 uger før jeg skulle føde, så fik den ikke for lidt.. hold uddd.... vi er andre der osse har det sådan...

Anmeld

19. marts 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Hehe kan nu også godt følge dig, men havde min lyst været der tror jeg jeg havde udnyttet det...

Men håber da din kvalme snart stopper, så I kan hygge jer igen uden at frygte noget

ja det kunne ihværtifal være rart

Anmeld

19. marts 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

er ikke så meget til vandmelon, men agurken skal prøves tror jeg..

syndes bare det virker lidt ulækkert og grotesk med spanden "med i seng"... tror det ville fjerne min lyst til sexen ved at have den stående ved siden af..

Held og lykke med det

Håber snart du får kvalmen under kontrol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.