Job/Uddannelse hva laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

chael

annec skriver:

Hvad skal man have for at kunne søge det? 

HG2, HGV eller HGS.

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

chael

Jonatansmor skriver:

Måske du kan tage det som fjernstudie?

Nope

Anmeld

20. marts 2012

MSM

Jeg er uddannet pædagog, men er nu i gang med at uddanne mid til socialrådgiver. Er i praktik lige nu og det er helt vildt spændende!!

Anmeld

20. marts 2012

cennona

Norman skriver:

Der hvor jeg skrev at mine venner ikke lavede et dyt der var det mere en "provokation" til den anden, det burde du også kunne se.

Og jeg snakkede faktisk med ham, min ven der kun er der 3 timer om ugen. Og ja han er der kun 3 timer om ugen og har 15 timers læsning, men det er også et helt andet fag.

Jeg har aldrig sagt ordet nemt til selve studiet. Jeg sagde det måske var lidt nemmere, netop pga af friheden man har. 

Snakkede med en anden der læser sociologi, igen et helt andet fag, men hun bruger måske 20 timer + 10 timer forlæsning og jeg ved at hun går meget op i hendes studie.

Igen siger jeg ikke at historie er nemt, men det er et nemmere fag fordi man ikke skal læse på skolen fra 8-16 hver dag!

Meget at læse hver uge? 1000 sider for mig er ikke meget hver uge, jo hvis det er gotisk skrift som en anden siger, men går bestemt ikke ud fra at jeg skal læse gotisk skrift i 5 år. 

Jeg kan ikke helt se, hvor den provokation skulle være, men fred nu være med det.

Historie er ikke et nemmere studie end som så mange andre humanistiske fag, men jeg vil vove at påstå, at du bliver overrasket over både læsemængden og den indsats, man skal gøre for at få gode karakterer til eksamen. Men igen: man kan sagtens tage en universitetseksamen efter fem års studier og så komme ud med et gennemsnit på 2

Anmeld

20. marts 2012

Clisolka

Mirjam123 skriver: