Job/Uddannelse hva laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Orkide86

mor:) skriver:

nå hvor ærgeligt

Ja mega træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Kloster

Jeg er udlært sosu hj og sosu ass.

Anmeld

19. marts 2012

cennona

Norman skriver:

Nej det skal man ikke. Kender flere der tager en humanistisk uddannelse og ja det kan godt være der er nogle 100 sider man skal læse, men det tager ikke 8 timer, så det er faktisk lidt nemmere 

Kender en der læste engelsk f.eks, han lavede stort set aldrig noget og var kun på skolen hver torsdag i 3 timer.

Dog kender jeg en anden der læste noget miljø hvor de var der fra 8-16 hver dag eller længere... 

Jeg har selv læst historie, og vil altså bare lige forberede dig på, at hvis du tror, at man ikke laver noget og kan komme legende let i gennem studiet, så bliver du slemt forskrækket. Og jo, 100 sider kan snildt tage 8 timer at læse 

Anmeld

19. marts 2012

cennona

Mettemus skriver:

Jeg har selv hovedfag i dansk og sidefag i historie, så jeg ved godt hvor meget man læser. Det kan godt være det ikke er nødvendigt at sidde præcis fra kl. 8-16, men du skal nok komme til at bruge de samme timer på det alligevel. Undervisning og læsebyrde er lagt an på at du skal bruge 42 timer i ugen på dit studie + mere i eksamensperioderne. At der så er nogen der ikke gør det, er en anden sag

Anmeld

19. marts 2012

DitteFisk

Jeg bliver færdiguddannet pædagog til januar næste år (forhåbentligt da ) og jeg er rigtig glad for det, synes det er et spændende og omfattende felt.

Anmeld

19. marts 2012

Miin'Baby'Mus

cennona skriver:

Jeg har selv læst historie, og vil altså bare lige forberede dig på, at hvis du tror, at man ikke laver noget og kan komme legende let i gennem studiet, så bliver du slemt forskrækket. Og jo, 100 sider kan snildt tage 8 timer at læse 

Nej nej hvor får i det fra? Jeg har aldrig sagt at man komme legende igennem det!

Jeg sagde bare at man ikke skal læse 8 timer om dagen hver dag- så læser man da langsomt. Ja undskyld, men når jeg læser herhjemme så kan jeg nemt læse 100 sider på nogle timer. 

Anmeld

20. marts 2012

Mettemus

Norman skriver:

Nej nej hvor får i det fra? Jeg har aldrig sagt at man komme legende igennem det!

Jeg sagde bare at man ikke skal læse 8 timer om dagen hver dag- så læser man da langsomt. Ja undskyld, men når jeg læser herhjemme så kan jeg nemt læse 100 sider på nogle timer. 

Har du overvejet at der måske er forskel på det man læser på uni og hf? Hvis du sidder med 100 sider tysk, gotisk håndskrift fra 1840 eller 100 sider tung, engelsk teori kan det godt tage så lang tid at læse

Anmeld

20. marts 2012

Noahmor

Mirjam123 skriver:

Ja hvilken job/uddannelse har i? Jeg er meget i tvivl om hva jeg gerne vil? Så søger noget inspiration.

Jeg er alene mor så det sku gerne passe ind.

Jeg er uddannet ergoterapeut og har arbejdet med genoptræning i kommunen i over 5 år. 

Er et superspændende fag med masser af forskellige opgaver. 

Anmeld

20. marts 2012

Frk.S

Jeg er bioanalytiker og arbejder på en nuklearmedicinsk afdeling.

Anmeld

20. marts 2012

TR

Mirjam123 skriver:

Ja hvilken job/uddannelse har i? Jeg er meget i tvivl om hva jeg gerne vil? Så søger noget inspiration.

Jeg er alene mor så det sku gerne passe ind.

Jeg er igang med kontor udd. Er færdig til sep. jeg er rigtig glad for det ! Og arbejdes tiderne kunne ikk være bedre når man nu skal have 37 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.