Halvvejs :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

ja lige præcis, jeg kan også virkelig mærke næsten alt hvad den laver derinde, så tror heller ikke der vil gå en dag uden jeg mærker noget som helst medmindre der er noget galt...

Nemlig og der går selvfølgelig ingen ting galt. Pøj pøj med md

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Nemlig og der går selvfølgelig ingen ting galt. Pøj pøj med md

Nej det håber vi da ikke... Så er der en time til MD Puha jeg er ved at være spændt...

Anmeld

21. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Nej det håber vi da ikke... Så er der en time til MD Puha jeg er ved at være spændt...

Det skal nok gå og spændt det skal man vist være Jeg var mega sur, fordi vi kom 5 minutter for sent, men heldigvis kunne de ikke få startet scanneren, så vi ventede i 5 minutter ekstra. så var det jo ikk mig som kom "forsent" pøj pøj og husk at i lyd

Anmeld

21. marts 2012

FogL

Hold da kæft en fin mave  

det er kun 3 en halv uge siden jeg fødte, og savner allerede at være gravid :p

Anmeld

21. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Det skal nok gå og spændt det skal man vist være Jeg var mega sur, fordi vi kom 5 minutter for sent, men heldigvis kunne de ikke få startet scanneren, så vi ventede i 5 minutter ekstra. så var det jo ikk mig som kom "forsent" pøj pøj og husk at i lyd

Kæresten sidder lige nu og snakker med SKAT og sådan noget kan jo tage tid så jeg er godt nok også spændt på om vi når det til tiden.. Skal køre om et kvarter hehe...

Skal nok opdatere :-)

Anmeld

21. marts 2012

Masig

ciepige skriver:

Hold da kæft en fin mave  

det er kun 3 en halv uge siden jeg fødte, og savner allerede at være gravid :p

Hehe mange tak... Hmm jeg har det lidt svært med at være tyk, men det skal da ikke undre mig at man savner det når man så har født...

Anmeld

21. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Kæresten sidder lige nu og snakker med SKAT og sådan noget kan jo tage tid så jeg er godt nok også spændt på om vi når det til tiden.. Skal køre om et kvarter hehe...

Skal nok opdatere :-)

hehe ja så sidder man og tæller ned og kigger på klokken. "nu kan du godt blive færdig med at snakke, vi skal til at køre " hehe kan lige se det for mig

Ritgit go tur

Anmeld

21. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

hehe ja så sidder man og tæller ned og kigger på klokken. "nu kan du godt blive færdig med at snakke, vi skal til at køre " hehe kan lige se det for mig

Ritgit go tur

Så er der opdatering

https://www.baby.dk/debat/165944pi1/ultralydsscanninger/md-overstaaet.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.