Halvvejs :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

B&J

Masig skriver:

det håber vi da...

Ja det tog jo 11 mdr at blive gravid og nøj jeg synes det var lang tid, men alligevel gik tiden faktisk stærkt når man tænker tilbage.. Så blev jeg gravid og tænkte "nøj der er 9 hele mdr til den kommer ud, dét er lang tid", men nu er halvdelen af tiden allerede gået... Så ja tiden flyver altså bare afsted...

ja nemlig og tænk om 1år bare hvor hurtig tiden flyver igen og se så sidder i med en lille baby og nyder det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Masig

B&J skriver:

ja nemlig og tænk om 1år bare hvor hurtig tiden flyver igen og se så sidder i med en lille baby og nyder det hele

Det er jo lige det.. Bliver fantastisk...

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Ja det er bare fantastisk.. den ahr virkelig været livlig her de sidste par dage, sparker faktisk det meste af dagen så det er jo bare skønt...

Ja det er så skønt, min har også været meget livlig de sidste par dage, men Idag er han lidt mere rolig dog har jeg mærket ham

Anmeld

20. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Ja det er så skønt, min har også været meget livlig de sidste par dage, men Idag er han lidt mere rolig dog har jeg mærket ham

Synes også det svinger rigtig meget, men det vigtigste er jo at man mærker det hver dag

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Masig skriver:

Så har vi rundet de 20 uger.. Er 20+0 idag og baby sparker løs og er livlig

fin mave..

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Synes også det svinger rigtig meget, men det vigtigste er jo at man mærker det hver dag

Ja det er da det vigtigste. Og så kan man jo ikk forvente at mærke liv hver dag efter uge 25, mener jeg det er kan det ikk passe?

Anmeld

20. marts 2012

Masig

An&Jo skriver:

fin mave..

Tak

Anmeld

20. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Ja det er da det vigtigste. Og så kan man jo ikk forvente at mærke liv hver dag efter uge 25, mener jeg det er kan det ikk passe?

24 har jeg hørt, men der omkring ja.... Men må da indrømme jeg nok ville blive ret nervøs hvis jeg pludselig slet intet mærkede en dag...

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

24 har jeg hørt, men der omkring ja.... Men må da indrømme jeg nok ville blive ret nervøs hvis jeg pludselig slet intet mærkede en dag...

Ja det kan også være det var det ja men tror da også vi bliver ved med at mærke dem nu, eller jeg gør, for hold da op hvor er det tydligt bare han gør det mindste

Anmeld

20. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Ja det kan også være det var det ja men tror da også vi bliver ved med at mærke dem nu, eller jeg gør, for hold da op hvor er det tydligt bare han gør det mindste

ja lige præcis, jeg kan også virkelig mærke næsten alt hvad den laver derinde, så tror heller ikke der vil gå en dag uden jeg mærker noget som helst medmindre der er noget galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.