Halvvejs :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Masig

Så har vi rundet de 20 uger.. Er 20+0 idag og baby sparker løs og er livlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Gaia

Sikke fin mave

Anmeld

19. marts 2012

Masig

Gaia skriver:

Sikke fin mave

Tak

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Fin mave og skønt når de små spraller rundt derinde

Anmeld

20. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Fin mave og skønt når de små spraller rundt derinde

Ja det er bare fantastisk.. den ahr virkelig været livlig her de sidste par dage, sparker faktisk det meste af dagen så det er jo bare skønt...

Anmeld

20. marts 2012

B&J

super sød baby mave og hvor er det spænde så er der kun halvvejs tilbage det er jo lige til at overleve det er sååå dejlig med sådan en lille baby i maven

Anmeld

20. marts 2012

Masig

B&J skriver:

super sød baby mave og hvor er det spænde så er der kun halvvejs tilbage det er jo lige til at overleve det er sååå dejlig med sådan en lille baby i maven

Ja det har gået stærkt indtil nu så det regner jeg med det også gør fremadrettet

Så lige pludselig sidder vi med vores baby i armene

Nu skal vi til MD i morgen så håber det er en sund og rask perfekt lille bebs der ligger derinde og at de kan se kønnet

Anmeld

20. marts 2012

B&J

Masig skriver:

Ja det har gået stærkt indtil nu så det regner jeg med det også gør fremadrettet

Så lige pludselig sidder vi med vores baby i armene

Nu skal vi til MD i morgen så håber det er en sund og rask perfekt lille bebs der ligger derinde og at de kan se kønnet

det er helt klart en sund og rask baby der er der inde og det bliver spænde hvad kønnet er så

og ja sjovt nok tiden suser afsted

Anmeld

20. marts 2012

Masig

B&J skriver:

det er helt klart en sund og rask baby der er der inde og det bliver spænde hvad kønnet er så

og ja sjovt nok tiden suser afsted

det håber vi da...

Ja det tog jo 11 mdr at blive gravid og nøj jeg synes det var lang tid, men alligevel gik tiden faktisk stærkt når man tænker tilbage.. Så blev jeg gravid og tænkte "nøj der er 9 hele mdr til den kommer ud, dét er lang tid", men nu er halvdelen af tiden allerede gået... Så ja tiden flyver altså bare afsted...

Anmeld

20. marts 2012

projekt-ønskebarn

Fin mave . Ved du hvad der gemmer sig derinde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.