sex efter fødslen, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Sille86

MissTas skriver:

hej piger ..

som overskriften siger, vil jeg hører jeres erfaringer med at have sex efter fødslen.. hvornår havde i sex igen første gang efter fødslen?

sagen er den, at jeg fik en 3. grads bristning og samtidig også et klip, så blev syet både udvendig og indvendig.. jeg er så nervøs for at dyrke sex, hvis noget skulle gå i stykker dernede :/ det er 4 uger siden jeg fødte nu og begynder virkelig at have lyst til sex igen, men er som sagt bange for det hele springer op..

hvad er jeres erfaringer? hvornår havde i sex første gang efter fødslen? og var i også bristet/klippet?

håber på nogle gode svar på forhånd tak.

Havde en god bristning og der gik ca 2 mdr før jeg turde have sex efter fødslen... da jeg ikke følte mig ordentlig helet indvendig.... knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

norenberg

5 uger fødslen hvor jeg så blev gravid igen i første hug...

Anmeld

2. april 2012

MissTas

tusind tak for jeres råd og oplevelser allesammen .. dejligt at hører hvordan andre oplevede det, så man ved man ikke er ene om det..

jeg følger dog min egen læges råd som sagde at så længe jeg ikke havde ondt, ikke blødte og selv følte mig klar til det, så var det op til os hvornår dog skulle der bruges kondom med hensyn til infektionsfare

Anmeld

2. april 2012

Mor til Ella

MissTas skriver:

hej piger ..

som overskriften siger, vil jeg hører jeres erfaringer med at have sex efter fødslen.. hvornår havde i sex igen første gang efter fødslen?

sagen er den, at jeg fik en 3. grads bristning og samtidig også et klip, så blev syet både udvendig og indvendig.. jeg er så nervøs for at dyrke sex, hvis noget skulle gå i stykker dernede :/ det er 4 uger siden jeg fødte nu og begynder virkelig at have lyst til sex igen, men er som sagt bange for det hele springer op..

hvad er jeres erfaringer? hvornår havde i sex første gang efter fødslen? og var i også bristet/klippet?

håber på nogle gode svar på forhånd tak.

Vi var igang efter 3 uger, men det var først i sidste uge det var sådan som det var før jeg havde født, altså da lille pigen var 5 uger

Men jeg blev ikke syet så meget, havde så en rimelig træls bristning lige ved indgangen, men de fik det lappet godt for mig føles sex som det plejer nu

Anmeld

2. april 2012

Mor til Ella

norenberg skriver:

5 uger fødslen hvor jeg så blev gravid igen i første hug...

HOLD DA OP Det ville jeg godt nok have svært ved at overskue

Anmeld

2. april 2012

norenberg

Lollo1987 skriver:

HOLD DA OP Det ville jeg godt nok have svært ved at overskue

det havde vi også....den skulle lige synkes en gang eller to...og specielt fordi familien ikke tog det særligt pænt, men abort var aldrig i tankerne hos nogen af os....men ind i mellem havde vi det da lidt skidt med det....men mest fordi vi følte vi tog noget fra storebror som altså kun lige var kommet til verden....men i dag er det da super fedt og vi elsker at have to drenge så tæt....hellere det end de 4½ år der er mellem vores datter og den store af drengene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.