hej piger .. 
som overskriften siger, vil jeg hører jeres erfaringer med at have sex efter fødslen.. hvornår havde i sex igen første gang efter fødslen?
sagen er den, at jeg fik en 3. grads bristning og samtidig også et klip, så blev syet både udvendig og indvendig.. jeg er så nervøs for at dyrke sex, hvis noget skulle gå i stykker dernede :/ det er 4 uger siden jeg fødte nu og begynder virkelig at have lyst til sex igen, men er som sagt bange for det hele springer op..
hvad er jeres erfaringer? hvornår havde i sex første gang efter fødslen? og var i også bristet/klippet?
håber på nogle gode svar
på forhånd tak.
Jeg fik også en 3. grads bristning efter en 15 timers lang fødsel...
Men på trods af det blødte jeg ikke mere efter 7 dage, og det gjorde ikke ondt mere efter 8-9 dage. Vi havde sex første gang efter fødslen allerede 12 dage efter...
Efter manges mening for tidligt, men det fungerede for os, og vi tog det MEGET stille og roligt, og det gjorde slet ikke ondt, samt min kæreste var utorligt hensynsfuld.
efter første gang gik der en uge, og så var vores sex bedre end nogen sinde.
Hov glemte at skrive, at jeg fik faktisk omkring 20 sting, men efter en uge kunne jeg ikke mærke dem mere, og såret føltes helt fint og lukket igen.
Anmeld