runde tørre status tal..+ et billed af maven i uge 35...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

spj skriver:

Ja, jeg synes også bare den ene dag tager den anden. Glæder mig til at se prinsessen.

Billeder skal der helt klart nok komme og af den stolte storebror, der ikke kan vente meget længere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

spj

Mor til Frederic skriver:

Billeder skal der helt klart nok komme og af den stolte storebror, der ikke kan vente meget længere..

Det glæder vi os til

Hvor er det dejligt, at han glæder sig så meget. Han skal helst sikkert nok blive en god storebror og passe godt på lillesøster.

Anmeld

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Frederic skriver:

Tak, tak, tak..

Har også kun taget 5½ kg på denne gang og den sidder samme sted som med frederic... Den er blot lidt mindre...

Ja det er hårdt og træls... Det håber vi, for den første plan var 2 dage på barsels afd og resten på storken... Men det er ændret så det bliver på barsels afd så længe jeg har brug for det, da der ikke er den samme hjælp på storken. Og på storken vil jeg være ladt mere alene...

Er sikker på at din lille datter får den bedste mor i hele verden! Vh stine

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

Super fin mave

Har godt nok undret mig over hvor du var Men tænkte at du nok har rigeligt at se til.

Jeg syns du er mega sej! Jeg har fulgt lidt med og jeg kan kun tænke mig til hvordan du må ha det. Men du er så sej! Og jeg er sikker på du nok skal klare det fint med lille pigen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.