runde tørre status tal..+ et billed af maven i uge 35...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Hvor er du bare køn og skøn babyhule

arh.. Lidt farve - håret sat lidt pænere og ikke så mange hals rynker, så er den ved at være der..

Ja en lille baby hule, til en lille baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

Syntes egentlige de begge er gået hurtige...

Men det er nok også fordi den ene dag tager den anden - arbejde, hus og hjem mm.

ja det gør det Jeg var sygemeldt første gang, så der gik det laangsomt... 

Anmeld

18. marts 2012

MAJ*MOR skriver:

ja det gør det Jeg var sygemeldt første gang, så der gik det laangsomt... 

Jeg skulle via arbejdsplads risiko vudering sidde og passe tlf - fik jeg lavet ved frederic.. Men fik vist aldrig (host) det brev med posten...

Ude hos os kan vi gå af 4 uger før termin, men ved læge tjek 4 dage før de 4 uger - ja der blev jeg sendt hjem...

Hun sagde end ikke mit navn, men sagde blot; jeg har altså også fået en kopi af det brev og så vidt jeg ved sidder du ikke og passer tlt i arbejdstøj + hvis jeg går hen og kigger ud, så holder der nok en gul redningsvogn... øh, ja? - skulle jo herind på en eller anden måde...

Men denne gang er det intet, for som de kloge siger - min krop er vant til alle de ting en gravid egentlig ikke må lave/gøre/have. Da jeg jo har kørt autohjælp for dansk autohjælp i 6 år. Så for mig er det ikke hårdt at have udkalder vagt om natten - skæve og lange arbejdstider - skifte hjul - skubbe en bil osv...

Fik dog i sidste uge en løftet pegefinger af gammel chef.. Linda? ja... Jegg kan se på din køre seddel at du har været ude ved vw golf igår? ja det er rigtigt, det var starteren der var gået. Jamen kan se her at der står at du skubbed den igang, er det ikke på tide du stopper med det? Tjo... Men nu hældte det jo lidt nedaf og kunden var der også til at skubbe...

Anmeld

18. marts 2012

4kløver

Jamen har sådan en speciel tidsmaskine....

Ja, hun kommer ud 10 dage før termin's dato...

Og tak..

Fedt den gad jeg godt låne
Skal du ha ks.

Anmeld

18. marts 2012

Isabella_mor

Der har nok været lidt stille fra min side, men mon ikke det snart er slut?

10 dage til min barsel starter.

8 dage af de 10 er arbejds dage.

30 dage til vi har lillepigen i armene (pks)

Grunden til jeg ikke har været så super aktiv herinde er at der nogle uger bare er så meget tryk på.. Sidste uge bød på; special læge - special jm og 2 gange terapi (tirsdag og fredag) Og dertil arbejde...

Mave billed; uge 34+5

sikke en fin mave

håber at du føler dig bedre rustet til at skulle være mor til en pige nu end du gjorde for et par uger siden og at du rent faktisk glæder dig til at skulle møde din lille prinsesse

Anmeld

19. marts 2012

4kløver skriver:

Fedt den gad jeg godt låne
Skal du ha ks.

ja hun skal ud via pks...

Anmeld

19. marts 2012

4kløver

ja hun skal ud via pks...

Må jeg høre hvorfor..(ved det nok ) Fik selv ks i november da han sad op..

Anmeld

19. marts 2012

isabellamor skriver:

sikke en fin mave

håber at du føler dig bedre rustet til at skulle være mor til en pige nu end du gjorde for et par uger siden og at du rent faktisk glæder dig til at skulle møde din lille prinsesse

Tak skal du have..

nej det hele går galt i terapi'en, så de ting vi var startet med er lagt på hylden... Alt energi skal lægges i at få taget magten fra pleje far, da han styrer alt med hård hånd stadig - fandt vi ud af sidste gang. Han straffer mig selv den dag idag... Jo nærmere vi nærmer os hun skal ud, des være bliver det..

Selv min oprindelige fødselsplan er lavet om, så vi ikke har et tidspres hængende på 5-6 dage indlæggelse - men at vi først kommer hjem, når jeg er klar...

Vi har alle indset at jeg ikke når at blive klar til hun skal ud, men vi arbejder på at blive så klar som muligt... Barsels afd er infomeret om den hjælp jeg har brug for og de ved at de jeg ved de første mange ble skift blot står ved hendes hoved - eller holder hendes hånd. Det vil for mig tage tid, bare at kunne kigge på hende dernede uden ble på...

Anmeld

19. marts 2012

B&J

sikke en super smuk mave du har dig den sidder så godt og hold da op der er jo ikke længe til i har lille pigen i jeres arme hold da op tiden flyver afsted

Anmeld

19. marts 2012

Hvem?

Der har nok været lidt stille fra min side, men mon ikke det snart er slut?

10 dage til min barsel starter.

8 dage af de 10 er arbejds dage.

30 dage til vi har lillepigen i armene (pks)

Grunden til jeg ikke har været så super aktiv herinde er at der nogle uger bare er så meget tryk på.. Sidste uge bød på; special læge - special jm og 2 gange terapi (tirsdag og fredag) Og dertil arbejde...

Mave billed; uge 34+5

GUUUUUUD - vidste slet ikke i ventede jer - fedt, fedt, fedt !

KÆMPE stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.