MAJ*MOR skriver:
ja det gør det
Jeg var sygemeldt første gang, så der gik det laangsomt...
Jeg skulle via arbejdsplads risiko vudering sidde og passe tlf - fik jeg lavet ved frederic.. Men fik vist aldrig (host) det brev med posten...
Ude hos os kan vi gå af 4 uger før termin, men ved læge tjek 4 dage før de 4 uger - ja der blev jeg sendt hjem...
Hun sagde end ikke mit navn, men sagde blot; jeg har altså også fået en kopi af det brev og så vidt jeg ved sidder du ikke og passer tlt i arbejdstøj + hvis jeg går hen og kigger ud, så holder der nok en gul redningsvogn... øh, ja? - skulle jo herind på en eller anden måde...
Men denne gang er det intet, for som de kloge siger - min krop er vant til alle de ting en gravid egentlig ikke må lave/gøre/have. Da jeg jo har kørt autohjælp for dansk autohjælp i 6 år. Så for mig er det ikke hårdt at have udkalder vagt om natten - skæve og lange arbejdstider - skifte hjul - skubbe en bil osv...
Fik dog i sidste uge en løftet pegefinger af gammel chef.. Linda? ja... Jegg kan se på din køre seddel at du har været ude ved vw golf igår? ja det er rigtigt, det var starteren der var gået. Jamen kan se her at der står at du skubbed den igang, er det ikke på tide du stopper med det? Tjo... Men nu hældte det jo lidt nedaf og kunden var der også til at skubbe...
Anmeld