runde tørre status tal..+ et billed af maven i uge 35...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

spj

Sikke en fin mave og hvor er tiden bare gået hurtigt. Synes lige du skrev at du var gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

4kløver skriver:

Må jeg høre hvorfor..(ved det nok ) Fik selv ks i november da han sad op..

Nej det er af en helt anden grund at jeg skal have pks.. Der er lidt i mit svar til isabellamor, lige under dit svar - tror jeg det landed...

Fik pks med frederic for 3½ år siden, da han l i tværleje.

Men denne gang er der helt andre grunde, som gør at jeg både har gået ved special læge og stadig går til special jm... Og har en terapeut tilknyttet som kommer her 2 gange om ugen.

Jeg gik ned med flaget da vi fandt ud af at vi vented en pige og skar alle følelser osv over til hende... Var i plejefamilie fra jeg var 2½-6 år, hvor jeg blev udsat for dagli incest og nogle dage flere gange. Det der har været fast gennem de år - ud over de andre ting han gjorde, var at han hver aften under bad skulle vaske mig - dernede... Hverken blidt eller nænsomt og kom jeg til at græde eller lign. lagde han blot hånden over min mund med ordene; du ved du skal være stille og du skal være ordenlig ren dernede, til senere...

Så kan slet ikke se mig skulle vaske hende dernede ved ble skift, uden at det sætter en masse ting - lyde - billeder i gang..

Anmeld

19. marts 2012

B&J skriver:

sikke en super smuk mave du har dig den sidder så godt og hold da op der er jo ikke længe til i har lille pigen i jeres arme hold da op tiden flyver afsted

tak min søde..

Nej tiden løber hurtigt...

Anmeld

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flot, flot mave! 

Hvor er det træls at han stadig ødelægger så meget for jer! Jeg håber at de ka gi jer en rigtig god start, med masser af støtter på barselsgangen, så i ka få det bedste i fortjener!! Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

Bondefruen skriver:

GUUUUUUD - vidste slet ikke i ventede jer - fedt, fedt, fedt !

KÆMPE stort tillykke

det er helt okay og tak...

Anmeld

19. marts 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

tak min søde..

Nej tiden løber hurtigt...

jaa det er helt vildt.... fatter slet ikke tiden flyver så hurtig...

Anmeld

19. marts 2012

spj skriver:

Sikke en fin mave og hvor er tiden bare gået hurtigt. Synes lige du skrev at du var gravid.

ja tiden går også hurtigt denne gang, det syntes jeg også den gjorde med den 1..

Og tak..

Anmeld

19. marts 2012

spj

Mor til Frederic skriver:

ja tiden går også hurtigt denne gang, det syntes jeg også den gjorde med den 1..

Og tak..

Ja, jeg synes også bare den ene dag tager den anden. Glæder mig til at se prinsessen.

Anmeld

19. marts 2012

StineW79 skriver:

Flot, flot mave! 

Hvor er det træls at han stadig ødelægger så meget for jer! Jeg håber at de ka gi jer en rigtig god start, med masser af støtter på barselsgangen, så i ka få det bedste i fortjener!! Vh stine

Tak, tak, tak..

Har også kun taget 5½ kg på denne gang og den sidder samme sted som med frederic... Den er blot lidt mindre...

Ja det er hårdt og træls... Det håber vi, for den første plan var 2 dage på barsels afd og resten på storken... Men det er ændret så det bliver på barsels afd så længe jeg har brug for det, da der ikke er den samme hjælp på storken. Og på storken vil jeg være ladt mere alene...

Anmeld

19. marts 2012

B&J skriver:

jaa det er helt vildt.... fatter slet ikke tiden flyver så hurtig...

heller ikke her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.