Joyce1986 skriver:
72 mennesker, det var ellers ikke så lidt.. 
Vi kommer nok op på omkring 50 mennesker uden børn..
Ja man har jo også lidt krav til maden, og prisen dertil.. Heldigvis synes jeg der er mange steder på Djursland hvor man kan hente gode tilbud, og presse prisen lidt.. og ellers må man jo se om der kan bestilles noget et helt andet sted fra..
Kagen vil vi have kærestens søster til at lave, da det er noget hun er utrolig god til.. Den behøver ikke være så vild som det man ser på tv 
Fotograf, der vil vi muligvis bruge min far, som er hobby fotograf..
Alt i Menukort, invitationer, og bordkort, laver kæresten (han arbejder som grafisk trykker) så det vil kun koste hvad farverne koster..
Jeg håber kjolen og tilbehør + frisør og make-up kan gøres for omkring 5000 kr.
Men hold op der er mange ting man skal huske, det er jo ikke bare lige til at opsætte et bryllup.. 
Men her bliver det vidst også mig der kommer til at stå for det meste, også må jeg prøve at inddrage kæresten i nogle af beslutnignerne, selvom jeg ikke tror det betyder så meget for ham..
Det er helt klart en fordel når man selv kan lave meget selv eller kender nogen der kan. Og ja så er det bare med at indhente tilbud. Og de fleste steder kaN man også få lov til at smage maden før man bestemmer sig.