samantha1986 skriver:
Mange tak for det :-)
Jamen mener vi er oppe på 72 inkl os selv. vi ved dog der kommer enkelte afbud, og så skal der ikke børn med.
Vi havde først spurgt hende fra Lottes mad hvad hun kunne tilbyde, og vi lå 4000 kr over kokken og jomfruen og så havde vi ikke alt det med vi gerne ville, så derfor valgte vi kokken og jomfruen. Dog skal vi have bestilt bryllupskagen ved en bager her i Ebeltoft, fordi vi ikke ville have deres isdessert. Og så skal vi selv finde serveringspersonale.
Vi skal også have buffet, og det synes jeg er helt fint. Især når det holdes i et forsamlingshus. Vi ville gerne have at det var et lidt afslappet bryllup. Men det kan bestemt godt betale sig at undersøge priser rundt omkring for der er mange penge at spare, og når der er god tid til så har man rigtig mulighed for at finde gode tilbud. Der kan faktisk gå helt sport i at finde tingene så billigt som muligt. Og så er nettet ens bedste ven. Kan købe mig fattig, og især fattig i ting som vi ikke får brug for.
Jeg har fået lov til at stå for det hele, og så spørge kæresten undervejs hvad han synes. Men jeg har ofte måtte stoppe mig selv i det jeg var ved at købe. Feks synes jeg at kysseklokker ville være vildt fedt, men kunne jeg ikke godt bruge de 600 kr på noget bedre. Jo det kunne jeg godt ;-)
72 mennesker, det var ellers ikke så lidt.. 
Vi kommer nok op på omkring 50 mennesker uden børn..
Ja man har jo også lidt krav til maden, og prisen dertil.. Heldigvis synes jeg der er mange steder på Djursland hvor man kan hente gode tilbud, og presse prisen lidt.. og ellers må man jo se om der kan bestilles noget et helt andet sted fra..
Kagen vil vi have kærestens søster til at lave, da det er noget hun er utrolig god til.. Den behøver ikke være så vild som det man ser på tv 
Fotograf, der vil vi muligvis bruge min far, som er hobby fotograf..
Alt i Menukort, invitationer, og bordkort, laver kæresten (han arbejder som grafisk trykker) så det vil kun koste hvad farverne koster..
Jeg håber kjolen og tilbehør + frisør og make-up kan gøres for omkring 5000 kr.
Men hold op der er mange ting man skal huske, det er jo ikke bare lige til at opsætte et bryllup.. 
Men her bliver det vidst også mig der kommer til at stå for det meste, også må jeg prøve at inddrage kæresten i nogle af beslutnignerne, selvom jeg ikke tror det betyder så meget for ham..