0-1 år: Billigt drengetøj str. 56-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. juni 2012

Line Højdal

Pipkukkeren skriver:

OP... Stadig til salg!!

Ingen der har brug for en billig startpakke til det første år?

Byd gerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Aprilmor11

Pipkukkeren skriver:

Køb samlet en rigtig billig tøjpakke, eller byd på de enkelte ting...

Blandede mærker, som H&M, Freinds, Pippi, Name it, Esprit, Molo og Me Too m.fl.. Alt er brugt af 1-2 børn, i pæn stand uden pletter og kun vasket i neutral. Kommer fra røgfrit hjem!

Jeg forestiller mig en samlet pris på 300kr. men i er MEGET velkommen til at byde!

Line

Hvad har du tænkt dig for det i str. 80 ?

Anmeld

28. juni 2012

Line Højdal

Aprilmor11 skriver:

Hvad har du tænkt dig for det i str. 80 ?

Hmm... Hvad siger du til 100 kr inkl porto? Jeg kan evt. smide et par ektra bodyer med hvis det har interesse?

Anmeld

28. juni 2012

Aprilmor11

Pipkukkeren skriver:

Hmm... Hvad siger du til 100 kr inkl porto? Jeg kan evt. smide et par ektra bodyer med hvis det har interesse?

Det er en aftale. Er der noget af det som er mslidt at se på, hullet eller andet ?

Anmeld

28. juni 2012

Line Højdal

Aprilmor11 skriver:

Det er en aftale. Er der noget af det som er mslidt at se på, hullet eller andet ?

Jeg sælger ikke noget der er hullet eller ødelagt, men jeg finder det lige frem og tjekker standen på det. Vender tilbage om lidt

Anmeld

28. juni 2012

Aprilmor11

Pipkukkeren skriver:

Jeg sælger ikke noget der er hullet eller ødelagt, men jeg finder det lige frem og tjekker standen på det. Vender tilbage om lidt

Super tak

Anmeld

28. juni 2012

Line Højdal

Super tak

Jeg vil sige at standen er god men brugt og selvfølgelig ingen huller!

Der er en lille plet på en af de hvide bodyer... Så jeg har fundet en anden langærmet body, en ekstra kortærmet body, en bluse og en sommerdragt som du også får med hvis du vil

Tjekkede dog op på portoen, der bliver 51 kr med de ekstra ting. Så hvis du vil have dem med, kunne vi måske sige 120 kr, for så har jeg fået de ca. 75 kr for tøjet som jeg havde regnet med

Anmeld

28. juni 2012

Aprilmor11

Pipkukkeren skriver:

Jeg vil sige at standen er god men brugt og selvfølgelig ingen huller!

Der er en lille plet på en af de hvide bodyer... Så jeg har fundet en anden langærmet body, en ekstra kortærmet body, en bluse og en sommerdragt som du også får med hvis du vil

Tjekkede dog op på portoen, der bliver 51 kr med de ekstra ting. Så hvis du vil have dem med, kunne vi måske sige 120 kr, for så har jeg fået de ca. 75 kr for tøjet som jeg havde regnet med

Det kan vi godt aftale. Sender du Reg og kontonummer i en PB ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.