Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pipkukkeren skriver: Ingen der kan bruge en rigtig billig tøjpakke? Byd gerne på enkelte ting...
Ingen der kan bruge en rigtig billig tøjpakke? Byd gerne på enkelte ting...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benzon skriver: hvad er prisen og hvad har du tilbage??
hvad er prisen og hvad har du tilbage??
Jeg har alt det du kan se på billederne + lidt bodyer i str. 80 det har interesse
Giv et bud - jeg vil rigtig gerne af med det, så er til at forhandle med
Pipkukkeren skriver: Jeg har alt det du kan se på billederne + lidt bodyer i str. 80 det har interesse Giv et bud - jeg vil rigtig gerne af med det, så er til at forhandle med
benzon skriver: hvad har du tænkt a pris og hvad er portoen ??
hvad har du tænkt a pris og hvad er portoen ??
Som jeg har skrevet i annoncen havde jeg regnet med 300 kr for hele pakken (der en nok 100 dele) og så porto oven i (det koster omk. 100 kr at sende det hele). Men er du interesseret finder vi en fair pris inkl porto!
Pipkukkeren skriver: Som jeg har skrevet i annoncen havde jeg regnet med 300 kr for hele pakken (der en nok 100 dele) og så porto oven i (det koster omk. 100 kr at sende det hele). Men er du interesseret finder vi en fair pris inkl porto!
benzon skriver: du skal ikke holde det tilbage til mig men ville tænke over det ??
du skal ikke holde det tilbage til mig men ville tænke over det ??
Du siger endelig bare til, men jeg har bare kasserne med tøjet stående i stuen, så vil gerne af med det
Pipkukkeren skriver: Du siger endelig bare til, men jeg har bare kasserne med tøjet stående i stuen, så vil gerne af med det
benzon skriver: skal jeg nok gøre
skal jeg nok gøre
Du er også meget velkommen til at byde på de enkelte størrelser, eller bare enkelte ting hvis det er...
Og spørg bare hvis der er et eller andet specielt du søger
Pipkukkeren skriver: Du er også meget velkommen til at byde på de enkelte størrelser, eller bare enkelte ting hvis det er... Og spørg bare hvis der er et eller andet specielt du søger
benzon skriver: sys det er nemmer at købe det hele
sys det er nemmer at købe det hele
Det synes jeg bestemt også, men det var bare for at give dig muligheden
Du vender bare tilbage når du har besluttet dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128