0-1 år: Billigt drengetøj str. 56-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.590 visninger
57 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Line Højdal

Køb samlet en rigtig billig tøjpakke, eller byd på de enkelte ting...

Blandede mærker, som H&M, Freinds, Pippi, Name it, Esprit, Molo og Me Too m.fl.. Alt er brugt af 1-2 børn, i pæn stand uden pletter og kun vasket i neutral. Kommer fra røgfrit hjem!

Jeg forestiller mig en samlet pris på 300kr. men i er MEGET velkommen til at byde!

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Line Højdal

Kom gerne med bud 

Anmeld

28. marts 2012

Line Højdal

Ingen der har brug for en rigtig billig tøjpakke? Sælges samlet for en rigtig god pris, men byd gerne på enkelte størrelser

Anmeld

28. marts 2012

LSM

Pipkukkeren skriver:

Ingen der har brug for en rigtig billig tøjpakke? Sælges samlet for en rigtig god pris, men byd gerne på enkelte størrelser

Hvad havde du selv tænkt af pris?

Anmeld

28. marts 2012

LSM

Pipkukkeren skriver:

Anmeld

3. april 2012

Line Højdal

LSM skriver:

Jeg tænkte at jeg gerne ville have 500 kr - hvad siger du til det?

Anmeld

4. april 2012

TR

Pipkukkeren skriver:

Så har jeg efterhånden fået samlet en bunke af tøj sammen som lillemanden er vokset ud af. Det er blandede mærker, som H&M, Freinds, Pippi, Name it, Esprit, Molo og Me Too m.fl.. Alt er brugt af 1-2 børn, i pæn stand uden pletter og kun vasket i neutral. Sælges helst samlet, men spørg endelig hvis det kun er nogle størrelser der har interesse  

I alt over 70 dele - giv et bud...

Line

Heeeei

Hva tager du for den lille blå dragt uden arme og den ved side af med mønster? str. 56 ..

Anmeld

4. april 2012

Line Højdal

TR skriver:

Heeeei

Hva tager du for den lille blå dragt uden arme og den ved side af med mønster? str. 56 ..

Jeg skal nok lige have præciseret hvad du mener  Er det smækbukserne og dragten øverst i venstre hjørne på billed 2?

Anmeld

4. april 2012

Line Højdal

LSM skriver:

Er du interesseret, eller?

Anmeld

4. april 2012

TR

Pipkukkeren skriver:

Jeg skal nok lige have præciseret hvad du mener  Er det smækbukserne og dragten øverst i venstre hjørne på billed 2?

Nope til højre de 2 blå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.